Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de arhivare documente si servicii conexe (furnizare consumabile, transport, depozitare, etc)


Anunt de participare numarul 53003/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA BUCURESTI
Adresa postala: str. Radu Voda nr.26-26A, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040275, Romania, Punct(e) de contact: STANCIU CRISTINA, Tel.331.18.00, Email: [email protected], [email protected], Fax: 331.76.14
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de arhivare documente si servicii conexe (furnizare consumabile, transport, depozitare, etc)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si la sediul ITMB, doar in conditiile in
care se va achizitiona sediu in perioada derularii contractului de prestari servicii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Preluarea documentelorTransportul documentelor
Sortarea documentelor dupa codurile de inregistrare fiscalaFormarea dosarului fiscal pe firmeGenerare si inscriere cod ITMB pe documente
Personalizarea fiecarui dosar fiscal
Introducerea in cutii pentru arhivare a dosarelor fiscale create
Etichetarea cutiilor pentru arhivareRealizarea registrului de evidenta a dosarelorTransportul documentelorPredarea unitatilor arhivistice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74875100-4 - Servicii de arhivare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1100 metri liniari de arhiva
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.07.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 8000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie cu personalitate juridica conform legislatiei in vigoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.
34/2006Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca
societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta
competenta din care sa rezulte ca:
-obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciului de arhivare
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr85/2006 privind procedura
de insolventa.
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM
Persoane juridice /fizice straine
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul
economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de
inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata
obligatiilor la bugetul general consolidat.
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente
echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabil la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Document privind experienta similara2 Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani3 Recomandari din partea altor beneficiari/clienti pentru prestarea de servicii similare;
4 Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.
5 Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au
tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii privind respectarea prevederilor Legii nr. 319 /2006 privind securitatea si sanatatea in munca.6.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii7 Numarul minim de persoane implicate in activitatea serviciilor solicitate de ITMB
astfel incat sa se finalizeze contractul pana la data de 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.minim 3( trei)7.Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere si al celui responsabil deindeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, biroul de achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele desemnate de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada STRAVOPOLEOS, NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.40213104641, Fax: 40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA BUCURESTI - BIROUL LEGISLATIE CONTENCIOS
Adresa postala: str. Radu Voda nr.26-26A, sector 4, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040275, Romania, Tel.3311801, Email: [email protected], Fax: 331.76.14
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer