Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de asistenta tehnica si service pentru instalatia de climatizare si incalzire


Anunt de participare numarul 41918/24.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Stan, Tel.(4021)203.41.37, Email: [email protected], Fax: (4021)203.41.63, Adresa internet (URL): www.sie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de asistenta tehnica si service pentru instalatia de climatizare si incalzire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de asistenta tehnica si servicii de intretinere pentru instalatia de climatizare si incalzire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.1)
50511100-1-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de lichid (Rev.1)
50514200-3-Servicii de reparare si de intretinere a rezervoarelor (Rev.1)
50720000-8-Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 312, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 3.120 lei, garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite de la bugetul de stat pe anii 2008-2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Pers. juridice romane - declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in preved. art. 181, doc. privind obigatiile de plata, certificat de inregistrare, certificat constatator.Pers. juridice straine: oeice document similar emis, insotit de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Informatii generale, bilant contabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: min. 300000 lei, bilant contabil la 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obigatorie: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, autorizatie de prestare a serviciilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista trebuie sa cuprinda cel mult 3 contracte de servicii a caror valoare insumata sa fie de min. 70000 lei. Autoriz. verificari periodice, service reparare si autorizare de functionare aparate consumatoare de combustibili gazosi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.04.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2008 10:00
Locul: Str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti de operatorii economicicare au depus oferte si comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 28.01.2009 - 15.02.2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40 021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: +40 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 5, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 021 319.51.83, Email: [email protected], Fax: +40 021 319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestatar, despre un act emis de autoritatea contractanta, pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE, DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: STR. EROU IANCU NICOLAE NR 156, JUD. ILFOV, Localitatea: VOLUNTARI, Cod postal: 077190, Romania, Tel.+40 021 208.38.56, Email: [email protected], Fax: +40 021 208.38.43
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2008 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer