Licitatie Publica - contract de prestari servicii de catering - pachete hrana rece pentru elevii participanti in proiectul Impreuna pentru o sansa reala la educatie
Anunt de participare numarul 130907/23.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Holt Romania - Fundatia de Consultanta si Servicii Sociale pentru Copii si Familii
Adresa postala: Str. Horia Agarici, nr. 5, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900478, Romania, Punct(e) de contact: ANCA MARIAN, Tel. 0241/657 533, In atentia: Anca Marian, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/657 533, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organism de drept privat
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de prestari servicii de catering - pachete hrana rece pentru elevii participanti in proiectul Impreuna pentru o sansa reala la educatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: - localitatea Castelul, judetul Constanta
- localitatea Galesu, judetul Constanta
- localitatea Limanu, judetul Constanta
- localitatea Mosneni, judetul Constanta
- localitatea Cumpana, judetul Constanta
- localitatea Riciu, judetul Mures
- localitatea Sangeorgiu de Mures, judetul Mures
- localitatea Corunca, judetul Mures
- localitatea Albesti, judetul Mures
- localitatea Acatari, judetul Mures
- localitatea Ceplenita, judetul Iasi
- localitatea Deleni, judetul Iasi
- localitatea Mogosesti Siret, judetul Iasi
- localitatea Prisacani, judetul Iasi
- localitatea Costuleni, judetul Iasi
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 3 contracte subsecvente pe an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de catering constand in prepararea si livrarea de pachete de hrana rece (conform caiet de sarcini) pe perioada acordului-cadru 01.12.2011 ? 31.07.2013, in baza unor contracte subsecvente;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima de pachete de hrana rece care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru: 180.000 pachete hrana rece;
Cantitatea maxima de pachete de hrana rece care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru: 198.000 pachete hrana rece;Cantitatea minima de pachete de hrana rece care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: 3000 pachete hrana rece;
Cantitatea maxima de pachete de hrana rece care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: 36.000 pachete hrana rece;
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de part.3.000 lei/lot;Pt oferte pentru mai multe loturi, garantia=suma garantiilor loturilor respective.-S.G.B. instr. de garantare emise de soc. de asigurare; virament bancar;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-contract de finantare POSDRU 91/S/2.2/62031-plata se realizeaza prin ordin de plata in baza facturii si a procesului verbal de receptie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta:
1.Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include serviciile ce fac obiectul achizitiei ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta :
- Bilantul contabil pe anul 2009 si 2010 vizat si inregistrat de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de auditfinanciar si contabil, precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara si media profitului operational pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010) pozitiva.
- Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-media profitului operational pe ultimii 3 ani pozitiva;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o declaratie privind listat principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, sub forma de tabel, cuprinzand valori, perioada de prestare, beneficiari/cantitati, dupa caz.
- o declaratie pe propria raspundere referitoare la asigurarea prin dotarea proprie, contracte sau conventii de inchiriere etc. a mijloacelor de transport, autorizate sanitar veterinar, care sa permita transportul pachetelor de hrana rece la beneficiar
- o declaratie pe proprie raspundere referitoare la asigurarea resurselor umane care sa permita indeplinirea obiectului contractului;
- o declaratie privind experienta similiara ? Ofertantul/candidatul va prezenta copie a contractului al carui obiect a fost prestarea de servicii similare, insotita de recomandare privind indeplinirea clauzelor contractuale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare (catering);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): contract de finantare POSDRU 91/2.2/S/62031
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: Horia Agarici, nr. 5, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900478, Romania, Tel. 0745598108, Email: [email protected], Fax: 0241657533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 20:46