Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Contract de prestari servicii de cazare si masa pentru beneficiarele programului de formare profesionala din cadrul proiectului ?SCOALA NATIONALA A FEMEILOR MANAGER? POSDRU/97/6.3/S/60759


Anunt de participare numarul 132066/15.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA PENTRU PROMOVAREA FEMEII DIN ROMANIA
Adresa postala: str. Letea, nr.46, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300501, Romania, Punct(e) de contact: VASILE MOLDOVAN, Tel. 0256293183, Email: [email protected], Fax: 0256293183, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ASOCIATIE PENTRU PROMOVAREA FEMEII DIN ROMANIA
Adresa postala: TIMISOARA, str. 1 Decembrie, nr.69, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300584, Romania, Tel. 0256293183, In atentia: VASILE MOLDOVAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256293183, Adresa internet (URL): www.apfr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ASOCIATIE PENTRU PROMOVAREA FEMEII DIN ROMANIA
Adresa postala: TIMISOARA, str. 1 Decembrie, nr.69, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300584, Romania, Tel. 0256293183, In atentia: VASILE MOLDOVAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256293183, Adresa internet (URL): www.apfr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ASOCIATIE PENTRU PROMOVAREA FEMEII DIN ROMANIA
Adresa postala: TIMISOARA, str. 1 Decembrie, nr.69, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300584, Romania, Tel. 0256293183, In atentia: VASILE MOLDOVAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256293183, Adresa internet (URL): www.apfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organizatie nonguvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: formare pentru adulti
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Contract de prestari servicii de cazare si masa pentru beneficiarele programului de formare profesionala din cadrul proiectului ?SCOALA NATIONALA A FEMEILOR MANAGER?POSDRU/97/6.3/S/60759
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Operatorul economic va asigura cazarea participantilor la programul de formare profesionala de la dataatribuirii contractului si pana la data de 30.11.2013. Numarul de persoane cazate este de aproximativ 1050 persoane, acesta putand varia in plus sau in minus in functie de domiciliul persoanelor care se vor inscrie la programul de formare profesionala (persoanele care domiciliaza in Timisoara nu vor beneficia de cazare). Pentru fiecare persoana se va asigura intre 15-16 zile de cazare. Numarul de persoane care se va caza in fiecare perioada va fi de maxim 42 persoane, sens in care hotelul trebuie sa aiba o capacitate necesara cazarii acestora, plus 2 camere disponibile, pentru toata perioada contractului. Persoanele vor fi cazate in camere duble, prevazute cu 2 paturi fiecare sau camere single, cu un singur pat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55110000-4 - Servicii de cazare la hotel (Rev.2)
55300000-3-Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de cazare- 16.002 de nopti cu mic dejun inclus;
- servicii de masa ? 31.902 de mese, din care 15.600pranzuri si 16.302 cine
Valoarea estimata fara TVA: 2, 115, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ESTE de 42.307 lei, FIIND valabila cel putinpana in data de 02 mai 2012.Garantia de buna executie reprezinta 4% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
facturile se vor achita dupa aprobarea raportului privind serviciile prestate de catre operatorul economic.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta nr. 2
Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa figureze cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local)
Cerinta nr. 3
Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire
Cerinta nr. 2
Bilant contabil
Cerinta nr. 3Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada experientei de servicii similare
Cerinta nr. 2
Operatorul economic trebuie sa faca dovada clasificarii de care beneficiaza hotelul
Cerintanr.3
Operatorii economici ofertanti trebuie sa aiba personal specializat si suficient pentru indeplinirea contractului
Cerinta nr. 4
Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada capacitatii de cazare a hotelului si a capacitatii restaurantului si a salii de conferinta.
Cerinta nr. 5
Operatorii economici ofertanti trebuie sa prezinte informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii.
Cerinta nr. 6
Operatorii economici ofertanti trebuie sa prezinte informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind principiului egalitatii de sanse si de tratament
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Cifra de afaceri (media pe ultimii 3 ani: 2008, 2009, 2010)
10%
Descriere: cifra de afaceri
3.
Clasificarea hotelului
10%
Descriere: clasificarea pe stele
4.
Locul situarii hotelului
20%
Descriere: distanta fata de desfasurarea cursurilor
5.
Portofoliu de prezentare a hotelului
4%
Descriere: descrierea locatiei
6.
Locuri de parcare
10%
Descriere: numar locuri parcare
7.
Meniul
6%
Descriere: meniu pentru pranz si cina
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7909
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2012 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.05.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2012 15:00
Locul: TIMISOARA, str. 1 decembrie, nr. 69
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, axa prioritara 6 ?Promovarea incluziunii sociale?, domeniul major de interventie 6.3 ?Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii?Titlul proiectului ?SCOALA NATIONALA A FEMEILOR MANAGER?, Contract nr.: POSDRU/ 97 / 6.3 / S / 60759
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2011 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer