Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de cazare si masa pentru beneficiarele programului de formare profesionala(outdoor) din cadrul proiectului ?SCOALA NATIONALA A FEMEILOR MANAGER


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
345.600 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. WINE PRINCESS S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 132535/31.03.2012
Informatii anunt de participare asociat 123065
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA PENTRU PROMOVAREA FEMEII DIN ROMANIA
Adresa postala: str. Letea, nr.46, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300501, Romania, Punct(e) de contact: VASILE MOLDOVAN, Tel. +40 256293183, Email: [email protected], Fax: +40 256293183, Adresa internet (URL): www.apfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organizatie nonguvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: servicii de formare pentru adulti
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de cazare si masa pentru beneficiarele programului de formare profesionala(outdoor) din cadrul proiectului ?SCOALA NATIONALA A FEMEILOR MANAGER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: jud. Timis, la o distanta rutiera intre 50-100 km de Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Operatorul economic va asigura cazarea si masa a 1200 participante la programul de formare profesionala de la dataatribuirii contractului si pana la data de 30.11.2013.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55270000-3 - Servicii prestate de pensiuni care ofera cazare cu mic dejun inclus (Rev.2)
55300000-3-Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
345, 600RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S4-006031din07.01.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 478 Denumirea: Contract de prestari servicii de cazare si masa pentru beneficiarele programului de formare profesio
V.1) Data atribuirii contractului 17.02.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. WINE PRINCESS S.R.L.
Adresa postala: Arad, str. Octavian Goga, nr. 26, ap.6, Localitatea: Arad, Cod postal: 310028, Romania, Tel. +40 257251000, Email: [email protected], Fax: +40 257388045, Adresa internet (URL): www.wineprincess.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 348000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3454600.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, axa prioritara 6 ?Promovarea incluziunii sociale?, domeniul major de interventie 6.3 ?Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii?
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer