Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de consultanta pentru managementul proiectului Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare in vederea cresterii competitivitatii in domeniul bolilor cardiovasculare, diabet si obezitate CARDIOPRO


Anunt de participare numarul 74578/01.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara ' Nicolae Simionescu'
Adresa postala: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Punct(e) de contact: Str. BP Hasdeu Nr. 8, sector 5, Tel.021.319.45.18, In atentia: Acad. Simionescu Maya - Director proiect, Email: [email protected], Fax: 021.319.45.19, Adresa internet (URL): www.icbp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara N. Simionescu
Adresa postala: Str. BP Hasdeu Nr. 8, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Punct(e) de contact: Str. BP Hasdeu Nr. 8, sector 5, Tel.021 319 45 18, In atentia: Acad. Simionescu Maya - Director Proiect, Email: [email protected], Fax: 021 319 45 19, Adresa internet (URL): http: //www.icbp.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara N. SimionescuBucuresti
Adresa postala: Str. BP Hasdeu Nr. 8, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Punct(e) de contact: Str. BP Hasdeu Nr. 8, sector 5, Tel.021 319 45 18, In atentia: Acad. Simionescu Maya - Director Proiect, Email: [email protected], Fax: 021 319 45 19
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara N. SimionescuBucuresti
Adresa postala: Str. BP Hasdeu Nr. 8, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Punct(e) de contact: Str. BP Hasdeu Nr. 8, sector 5, Tel.021 319 45 18, In atentia: Acad. Simionescu Maya - Director Proiect, Fax: 021 319 45 19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de consultanta pentru managementul proiectului Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare in vederea cresterii competitivitatii in domeniul bolilor cardiovasculare, diabet si obezitate CARDIOPRO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti, la sediul Autoritatii Contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestari servicii de consultanta pentru managementul proiectului Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare in vederea cresterii competitivitatii in domeniul bolilor cardiovasculare, diabet si obezitate CARDIOPRO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79421000-1-Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestari servicii de consultanta pentru managementul proiectului Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare in vederea cresterii competitivitatii in domeniul bolilor cardiovasculare, diabet si obezitate CARDIOPRO
Valoarea estimata fara TVA: 630, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 6500 Lei, valabila 90 zile de la data deschiderii oferteiGarantie de buna executie: 5 % din val. contractului de achizitie publica (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: POS CCE, Axa 2 Cresterea competitivitatii economice prin cercetare-dezvoltare si inovare, Operatiunea 2.2.1Plata: conform clauze contractuale contract de finantare nerambursabila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
Ofertantul trebuie sa completeze:
Declaratie de Eligibilitate,
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.(ATENTIE! in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat constatator in original sau copie legalizataemis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor.Sa posede cod CAEN 7022 conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care este stabilit.Persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
Declaratie pe propria raspundereATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formulardocument
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007 si 2008 inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata sau echivalent pentru persoanele nerezidente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul euro / lei mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv2006:3, 52452007:3, 33732008:3, 6827Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)Cifra de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie minim 945.000 RON. Profitul net al ofertantului (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv.(ATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3 ani. Ofertantul (daca este cazul leader- ul asocierii) va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara conform Formular B3 din Volumul III.Fisa experienta similaraIstoricul litigiilorResurse umane si structura managementului
a) Efectivele medii anuale ale personalului din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008 separat pe fiecare an in parte) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractuluib) Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta , curriculum vitae pentru personalul cheie, angajament privind disponibilitatea de implicare in proiectd) Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O recomandare pentru fiecare contract similarExperti Cheie: Coordonator EchipaExpert Dezvoltare InstitutionalaExpert FinanciarExpert AchizitiiExperti in domeniile medicale relevante proiectului CARDIOPRO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1-143-2667
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2009 15:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si cate un reprezentant din partea ofertantilor, cu imputernicire si copie dupa cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 Cresterea competitivitatii economice prin cercetare-dezvoltare si inovare, Operaiunea 2.2.1
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 41, Adresa internet (URL): -
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51 76, Fax: 021 319 51 76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/instantaorganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 272. aliniat 2, si art. 280 alin. 5 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Biologie si Patologie Celulara N. Simionescu
Adresa postala: Str. BP Hasdeu Nr. 8, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Tel.021 319 4518, Fax: 021 319 4519, Adresa internet (URL): http: //www.icbp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer