Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de consultanta si supervizarea lucrarilor aferente proiectului Dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale- DIBIOCLIM


Anunt de participare numarul 74540/01.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 296, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Maricica Roata, Tel.0212239072, Email: [email protected], Fax: 0212219071, Adresa internet (URL): www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica subordonata Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare stiintifica fundamentala, cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de consultanta si supervizarea lucrarilor aferente proiectuluiDezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale- DIBIOCLIM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Institutul de Biologie - Splaiul Independentei 296 sector 6 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de consultanta si supervizarea lucrarilor aferente proiectuluiDezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale- DIBIOCLIM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71541000-2-Servicii de gestionare a proiectelor de constructii (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii de consultanta si supervizarea lucrarilor aferente proiectuluiDezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale- DIBIOCLIM
Valoarea estimata fara TVA: 1, 057, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 RONGarantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitarePlata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul B1A Declaratie de eligibilitate din Volumul III, Formularul B1B - DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 si Formularul B1C Declaratie privind Calitatea de participant la procedura.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale in conformitate cu HG nr. 144/2008 care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, valabile la data deschiderii ofertelor si/sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident
Certificat constatator in original sau copie legalizataemis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor.Sa posede cod CAEN 7022 conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care este stabilit.
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale reprezentand cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008). Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul euro / lei mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv .
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007 inregistrat de organele competente si 2008 in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata sau echivalent pentru persoanele nerezident.Toate documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana.
Cifra de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie minim 2.500.000 RON. Profitul net al ofertantului (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin intermediul a maxim 3 contracte - finalizate in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei. Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara.
Se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract similar care va fi prezentat la cerinta minima referitoare la Experienta Similara. Recomandarea din partea Beneficiarului trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului, obiectul contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa prezinte istoricul litigiilor in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si lista personalului responsabil in cadrul contractului.Documente emise de organisme nationale sau internationale care confirma profesionalismul serviciilor ofertantului, certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2009 10:30
Locul: Institutul de Biologie, Splaiul Independentei 296, camera 206 , sector 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din fonduri comunitare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care in considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer