Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de elaborare de studii ( studiu privind evaluarea impactului eliminarii preturilor reglementate - gaze naturale)


Anunt de participare numarul 98467/22.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Adresa postala: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Dumitriu, Tel.021.32.78.100; 021.32.78.101, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.312 43 65;, Adresa internet (URL): www.anre.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de elaborare de studii ( studiu privind evaluarea impactului eliminarii preturilor reglementate - gaze naturale)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: conform specificatiilor din caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de elaborare de studii (studiu privind evaluarea impactului eliminarii preturilor reglementate - gaze naturale)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii de elaborare de studii ( studiu privind evaluarea impactului eliminarii preturilor reglementate - gaze naturale)
Activitatile necesar a fi prestate sunt detaliate in cadrul caietului de sarcini din documentatia de atribuire publicata in SEAP
Criteriul de atribuire al contractului este: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economicFactori de evaluare:
1. Pretul ofertei.Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 60 puncte.
2. Termenul de predare al raportului aferent Activitatii nr. 1mentionat la pct 1. din caietul de sarcini. Pentru termenul cel mai scurt de predare al raportului, se acorda punctajul maxim de 20 puncte. Termenul de predare al raportului aferent Activitatii nr. 1, mentionat la pct 1. din caietul de sarcinieste de maxim 3 luni de la data demararii proiectului. Astfel orice oferta care va cuprinde ca data limita de depunere a raportului aferent Activitatii nr.1, pct 1.un numar de 3 luni respectiv data maxima mentionata in caietul de sarcini, nu va obtine un punctaj suplimentar calculat conform algoritmului mentionat anterior
3.Numarul de Studii de caz astfel cum sunt solicitate la Activitatea nr. 2pct 2.1.Se acorda punctajul maxim de 20 puncte, operatorului economic care prezinta cel mai mare numar de studii de caz aferent Activitatii nr. 2, pct 2.1.Operatorii economici ofertanti au obligatia de a prezenta pentru Activitatea nr. 2, pct 2.1 un numar de minim 5 studii de caz. Astfel orice oferta care va cuprinde numarul minim de studii de caz solicitate respectiv 5 studii, nu va obtine un punctaj suplimentar calculat conform algoritmului mentionat anterior
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare - 6000 euro- garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua din BVC al ANRE in conformitate cu OUG 34/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare conform art.44 si art.45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul de stat- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, faptul ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii- Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala( dupa caz) unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii- Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)- In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, se vor depune si: Certificat emis de Registrul Persoanelor juridice de pe langa Curtea Districtuala in raza careia isi au sediul social, Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze Informatii generale
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru fiecare asociat (inclusiv liderul asocierii) se va prezenta acest formular.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la31.12.2008, insotite, de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind cifra de afaceri si profitula)Media profitului net al ofertantului (operatoreconomic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiva.b)Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operatoreconomic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani 2006, 2007 si 2008) trebuie sa depaseasca valoarea de 200.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani si Detalierea proiectelorResurse umane si structura managementului
Informatii privind subcontractantii/ asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor prestaride serviciiin ultimii 3 ani: ofertantul va face dovada derularii a unuia sau mai multor contracte de prestare servicii, in valoare cumulata de minim 200.000 euro (fara TVA), incheiate si finalizate in ultimii 3 ani de activitateO recomandare pentru contractul solicitatDocumente de certificare a sistemului calitatii, sisteme implementate la data deschiderii ofertelor, respectiv certificateISO 9001/2001Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personalLista cuprinzand asociatii si subcontractantiiOferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Fiecare subcontractant va completa cu propriile date, Declaratia privind calitatea de participant la procedura si Informatii generaleDeclaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de serviciiInformatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe siteul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html Ofertantul va prezenta Declaratia de acceptare aconditiilor contractualeAceste cerinte minime sunt necesare in vederea asigurarii ANRE, in calitate de autoritate contractanta, ca societatea declarata castigatoare poate indeplini in conditii corespunzatoare cerintele referitoare la cantitatea, calitatea, specificitateasi termenul de livrare a studiului respectiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen predare raport pt. Activitatea nr. 1mentionat le pct 1. din caietul de sarcini
20%
20
Descriere: Termen predare raport pt. Activitatea nr. 1, pct 1
3.
Numar de Studii de caz pt. Activitatea nr. 2pct 2.1
20%
20
Descriere: Numar Studii de caz pt. Activitatea nr. 2pct 2.1
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16822/20.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006, in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.Daca cererease refera la documentatia de atribuire, publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei - Directia Juridica
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213278100, Fax: 0213124365
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2010 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer