Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de elaborare de studii


Anunt de participare numarul 98480/23.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Adresa postala: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Dumitriu Mihaela, Tel.021.32.78.100; 021.32.78.101, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.312 43 65;, Adresa internet (URL): www.anre.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de elaborare de studii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: conform specificatiilor din caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de elaborare de studii (studiu privind evaluarea impactului eliminarii preturilor reglementate - energie electrica)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii de elaborare de studii (studiu privind evaluarea impactului eliminarii preturilor reglementate - energie electrica)
Activitatile pe care Prestatorul va trebui sa le organizeze in vederea atingerii rezultatelor prevazute in acest caiet de sarcini sunt:
Activitatea 1: Evaluarea gradului de suportabilitate a preturilor energiei electrice si termice pentru consumatorii finali, in contextul cadrului de subventionare pentru promovarea E-RES (energie electrica din surse regenerabile) si CHP (energie electrica si energie termica produse in cogenerare de inalta eficienta) si al impactului comertului cu emisiile de CO2
Activitatea 2: Crearea unui cadru de reglementare menit sa sprijine noile modificari tarifare in sectorul energiei electrice, la consumatorii finali.Activitatile aferente acestei activitati vor viza:
Prezentarea modului de parcurgere a etapelor de eliminare a tarifelor reglementate in tari relevante din U.E. si din lume (studii de caz - minim 5), cu explicitarea criteriilor de alegere a exemplelor;
Aplicarea masurii trebuie sa fie precedata de un proces de identificare mai exacta a consumatorilor afectati de aceasta masura, precum si de un proces de evaluare a efectelor economice, socialesi de reglementare ale aplicarii masurilor, astfel incat sa fie posibilastabilirea masurilor compensatorii, de informare si facilitare a accesului consumatorilor in piata de energie electrica;
Propuneri pentru realizarea armonizarii sistemului de tarifare din Romania cu sistemul european si cu tendintele sale.
Prestatorul va intocmi si va prezenta la ANRE un raport aferent activitatii 2 siva include si studiile de caz solicitate mai sus.
Activitatea 3: Elaborarea, daca rezultatele studiului sunt pozitive in ceea ce priveste necesitatea eliminarii tarifelor reglementate, a unui calendar de eliminare a tarifelor reglementate sau de reducere a potentialelor distorsiuni ale pietei en-gross si a celei en -detail pe care aceste tarife le pot crea
a) Estimarea unui calendar de eliminare a tarifelor reglementate care sa respecte simultan restrictiile:
- minimizarea impactului la consumatori;
- minimizarea impactului in pietele centralizate;
- minimizarea perioadei de implementare;
- minimizarea costurilor de implementare.
b) Elaboararea a doua alternative la calendarul identificat la pct. a) care nu respecta in totalitate conditiile de optimizare impuse.
Prestatorul va intocmi si va prezenta la ANRE un raport aferent activitatii 3 care va contine scenariile prezentate la punctele a)si b).
Activitatea 4: Evaluarea distorsiunilor negative si a celor pozitive pe care tarifele reglementate le pot crea in pietele competitive
a)Evaluarea impactului tarifelor reglementate in pietele competitive centralizate
(atat distorsiuni pozitive cum ar fi schemele suport pentru cogenerare si resurse regenerabile) cat si cele negative;
b)Identificarea cailor de reducere a distorsiunilor si a reglementarilor necesare.
Rezultatul acestei activitati va fi concretizat intr-un raport care sa continuta analizele mentionate la punctele a) si b).Termenele de finalizare a activitatilor aferente acest proiect sunt: Activitatea 1 si 2 trebuie finalizata pana la sfarsitul celei de-a 2-a luni a proiectului (de la demararea acestuia, inclusiv perioada aferenta elaborarii Raportului de inceput).
Activitatea 3 trebuie finalizata pana la sfarsitul celei de-a 3-a luni a proiectului (de la demararea acestuia, inclusiv perioada aferenta elaborarii Raportului de inceput).
Activitatea4trebuie finalizate pana la sfarsitul celei de-a 5-a luni a proiectului (de la demararea acestuia, inclusiv perioada aferenta elaborarii Raportului de inceput).
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare - 6000 euro- garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua din BVC al ANRE in conformitate cu OUG 34/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare conform art.44 si art.45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul de stat
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, faptul ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
- Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala( dupa caz) unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
- Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
- In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, se vor depune si: Certificat emis de Registrul Persoanelor juridice de pe langa Curtea Districtuala in raza careia isi au sediul social, Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze Informatii generaleIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru fiecare asociat (inclusiv liderul asocierii) se va prezenta acest formular.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, insotite, de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind cifra de afaceri si profitula)Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiva.b)Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operatoreconomic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani 2006, 2007 si 2008) trebuie sa depaseasca valoarea de 200.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani si Detalierea proiectelor- Resurse umane si structura managementului
- Informatii privind subcontractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor prestaride serviciiin ultimii 3 ani: ofertantul va face dovada derularii a unuia sau mai multor contracte de prestare servicii, in valoare cumulata de minim 200.000 euro (fara TVA), incheiate si finalizate in ultimii 3 ani de activitate. Ofertantul (operator economic sau membriiasocierii de operatori economici impreuna) demonstreaza experienta in domeniile: - analize privind pietele de energie electrica si evaluari ale gradului de suportabilitate a preturilor energiei electrice si termice pentru consumatorii finali, -eliminarea tarifelor reglementate pentru consumatorii non-casnici, evaluarea efectelor economice, sociale si de reglementare ale aplicarii acestei masuri, - analize privind reglementarea preturilor la producerea de energie.O recomandare pentru contractul solicitat.Documente de certificare a sistemului calitatii, sisteme implementate la data deschiderii ofertelor, respectiv certificateISO 9001/2001.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal Informatii generale despre personalul ofertantului.Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta peparcursul indeplinirii contractului de serviciiInformatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe siteul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenulpredare al raportului pt Activitatea nr. 3
20%
20
Descriere: Termenul predare raport pt Activitatea nr. 3
3.
Numarul Studii de caz astfel cum sunt solicitate la Activitatea nr. 2
20%
20
Descriere: Numarul Studii de caz pt. Activitatea nr. 2
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16817/20.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 - 319.51.80, Fax: 021 - 319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006, in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.Daca cererea se refera la documentatia de atribuire, publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANRE - Directia Juridica
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.021.32.78.100, Fax: 021.312.43.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2010 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer