Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de elaborare programe de training pentru preventie si interventie in situatii de urgenta, servicii de studii si analize si achizitie de software specific


Anunt de participare numarul 144623/28.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA MICSA, Tel. +40 256406426, Email: [email protected], Fax: +40 256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de elaborare programe de training pentru preventie si interventie in situatii de urgenta, servicii de studii si analize si achizitie de software specific
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de elaborare programe de training pentru preventie si interventie in situatii de urgenta, servicii de studii si analize si achizitie de software specific in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii de management printr-o mai buna comunicare in cadrul Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
72212700-6-Servicii de dezvoltare de software utilitar (Rev.2)
72222000-7-Servicii de analiza strategica si de planificare a sistemelor sau a tehnologiei informatiilor (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Servicii de de elaborare programe de training pentru preventie si interventie in situatii de urgenta, ? Servicii de studii si analize
? Achizitie de software specific
Valoarea estimata fara TVA: 972, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 19.448lei .(50% pentru IMM-uri ?se va completa Formularul nr. 13?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?); sau echivalent leu/alta valuta la cursul BNR valabil cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui, conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006: a)prin virament bancar in contul: RO71TREZ6215006XXX000339 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, CUI 4358029. in favoarea Autoritatii Contractante sau b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si prezentat-in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 16 ? Scrisoare de garantie bancara.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa doc de plata sau instrum de garantare lipit pe plicul ce contine oferta, langa Formularul nr. 15 ? ?Scrisoarea de inaintare?. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP in cuantumul si formele precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Autoritatea contractanta va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Termenul de valabilitate al garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei. Cuantum: 5% din valoareacontractului fara TVA.Perioada de valabilitate: durata contractului.Mod de constituire: Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90 din H.G. Nr. 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. La semnarea contractului. se va conveni modul de constituire a garantiei. Garantia de buna executie se va elibera in conditiile art, 92, alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% Fond Social European PODCA. AXA PRIORITARA 1?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, 13% buget national si 2% cofinantare eligibila a beneficiar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca e cazul)
2. Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca e cazul)
3. Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele
4. Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.
5. Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
6. Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta7. Formular 5 - Declaratie privind conflictul de interese conform art. 69^ยน din O.U.G. nr.34/2006. Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in aprobarea bugetelor sunt: Bitea Nicolae-Florin; Bojin Mihaita; Bologa Gheorghe; Borha Liviu; Cocean Liviu-Marius; Cociobea Sorin; Costa Cosmin-Lascut; Craciunescu Gabriela-Rodica; Cutu Dorin-Pompiliu;Davitoiu Ion;Demea Dorel- Ioan; Gaita Oana-Dana; Gavrilita Bianca-Miruna; Juravle Petru; Lazureanu Aurel; Lelescu Tiberiu-Procopie; Martinescu Marius-Tiberiu; Mihoc Marcel; Moldovan Paul-Bogdan; Negoita Adrian Valentin; Pau Radu-Adrian; Pascuta Adrian; Plavosin Deian-Dan; Popescu Marin; Ritivoiu Mihai; Rus Alain-Florin; Rus Georgeta-Aurelia; Stanciu Pompiliu; Stancu Traian; Supuran Sorin; Szatmari Ioan-Stefan; Radu Marina-Rodica; Zanfir Florian; Bertea Ilie;
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: - Titu Bojin ? presedintele CJT
- Ioan Danut Ardelean ? Secretar al Judetului Timis
- Calin Ionel Dobra ? Vicepresedinte al CJT
- Vasile Marian Constantin - Vicepresedinte al CJT
- Marcel Marcu ? Director Executiv Directia Buget Finante CJ Timis
- Sorin Chira ? Consilier Juridic CJ Timis
- Petru Borza ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate CJ Timis
- Gabriela Micsa ? Inspector, Serviciul Managementul Proiectelor si Achizitii Publice CJ Timis
- Dan Vladu ? Sef Birou Informatica CJ Timis
- Doina Tarila ? Consilier Compartimentul Monitorul Oficial si Transparenta Decizionala CJ Timis
- Sorin Gabriel Bazu ? Consilier Serviciul Resurse Umane, Organizare, Salarizare CJ Timis
- Mariana Harcau ? Inspector Serviciul Financiar-Contabilitate CJ Timis
- Adrian Florin Luput ? Manager Public CJ Timis
- Mugurel Borlea ? Director executiv Directia Investitii si Managementul Proiectelor
Note:
(1) Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.(2) Formularele solicitate trebuie completate si prezentate, in original, in conformitate cu modelele din Sectiunea II ? Formulare, semnate si stampilate de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.(3) In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, cu excep?ia Formularului 4, prezentat doar de catre liderul asocierii.(4) Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
(5) Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de ORC ? (informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte: obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, si datele de identificare. Documentul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, caz in care in etapa evaluarii ofertelor, se va solicita fertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului in original pentru conformitate.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.
Nota: Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 1.944.800 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv 2010 ? 4, 2099;2011 ? 4, 2379; 2012 - 4, 4560. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro in Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi, dupa caz. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM. Formular 13 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
2.Prezentarea in copie a bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor, insotite de dovada depunerii si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Operatorii economici in a caror tara nu este prevazuta publicarea bilanturilor contabile vor prezenta alte documente emise de atutoritatile competente, precum rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 6 si formularul 13 daca este cazulBilanturi sau alte documente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani
2.Experienta in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, in implementarea de sisteme informatice integrate care sa cuprinda si servicii de studii si analize, respectiv servicii de elaborare programe de training.
Ofertantul va prezenta un numar de maxim 2 documente (contracte/procese verbale de receptie) prin care sa confirme prestarea serviciilor similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 972400 lei fara TVA. Acestea trebuie sa se regaseascain formularul 7. Documentele se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?.Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in traducere autorizata.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa confirme indeplinirea tuturor cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor prestate/bunurilor livrate, perioada in care s-a derulat contractul. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
3. Subcontractare. Informatii privind subcontractantii.Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere.
4. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna In cazul desemnarii ofertei comune castigatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita legalizarea asocierii. Lista subcontractantilor si specializarea acestora. Asociere sau Scrisoare preliminara de asociere. Se solicita prezentarea Scrisorilor de imputernicire prin care membrii asocierii nominalizeaza Liderul asocierii.
5. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Nivel minim necesar:
5.1 Un manager de proiect- Studii universitare absolvite cu diploma/licenta
- Minim 5 ani experienta profesionala generala- Certificare minima: manager de proiect CNFPA sau echivalent).
5.2 Expert Analist Implementare proceduri si procese
? Studii universitare absolvite cu diploma/licenta
? Minim 3 ani de experienta specifica in domeniul consultantei si auditului in vederea obtinerii certificarilor privind sistemele de management.? Certificare in domeniul implementarii documentatiei sistemelor de management al calitatii conform cu standardele: ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, OHSAS sau echivalent.
5.3 Un specialist Management Situatii de urgenta- Studii universitare absolvite cu diploma/licenta.
- Certificarein domeniul managementului resurselor apararii.- Minim 3 ani experienta profesionala specifica in domeniul planificarii urgentelor civile si pregatirii pentru interventie.
5.4 Un specialist comunicare in Situatii de Urgenta
- Studii universitare absolvite cu diploma/licenta.
- Minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul comunicarii si/sau relatiilor publice
- Minim 3 ani exeprienta specifica ca expert in comunicarea riscului si comunicarea in situatii de urgenta.
5.5 Un specialist Dezvoltare Programe de Training
? Studii universitare absolvite cu diploma/licenta in domeniul pedagogiei si/sau sociologiei.? Minim 3 ani experienta de instruire adulti.
5.6 Un expert IT
- Studii universitareabsolvite cu diploma/licenta in domeniul Informaticii
- Experienta in dezvoltarea si integrarea cel putin a unei aplicatii pe tehnologia pe care se bazeaza solutia ofertata
6. Se completeaza si se prezinta Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani -
Se va prezenta o lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului (cel putin persoanele solicitate) (Formularul 10). Se vor prezenta CV-urile (Formularul 21 semnat si datat in original) persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului si Certificate/ diplome de studii/ alte acte doveditoare, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor referitoare, in copie certificata pentru conformitate cu originalul;
Se va indica clar functia care va fi ocupata de aceste persoane.Se solicita ca fiecare expert nominalizat sa depuna o Declaratie de disponibilitate.
Certificare pentru calitate ISO 9001/2008 sau echivalentvalabila la data limita de depunere aofertelor.In conformitate cu standardele privind asigurarea calitatii, se vor prezenta original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificarii: - ISO 9001/2008, sau echivalent, in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului. Ofertantul va prezenta dovada certificarii serviciilor de consultanta, analiza, implementare, dezvoltare software. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 7Formular 8Formular 11Formular 14Formularul 10Formular 21 si copii conforme cu originalul de pe certificarile solicitate, dupa cazFormular 21 si copii conforme cu originalul de pe certificarile solicitate, dupa cazFormular 21 si copii conforme cu originalul de pe certificarile solicitate, dupa cazFormular 21 si copii conforme cu originalul de pe certificarile solicitate, dupa cazFormular 21 si copii conforme cu originalul de pe certificarile solicitate, dupa cazFormular 21 si copii conforme cu originalul de pe certificarile solicitate, dupa cazFormularul 10Formularul 21Certificare pentru calitate ISO 9001/2008 sau echivalentvalabila la data limita de depunere aofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5952 din 20.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2013 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE CAMERA E09
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Tipul de finantare: Fonduri europeneFond European: Fondul Social EuropeanProgramul de Finantare: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii AdministrativeProiect: ?Cresterea capacitatii de management printr-o mai buna comunicare in cadrul Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta? cod SMIS 22693
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic (grupul de operatori) poate beneficia de sustinerea unei terte persoane, in conformitate cu prevederile legale in vigoare referite in OUG 34/2006, HG 925/2006 si Legea 279/2011. In acest caz tertii sustinatori sunt obligati sa completeze formularele 17, 18, 19, 20, dupa caz, precum si celelalte documente solicitate si pentru terti sustinatori.Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis pentru departajarea ofertelor.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcata in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a documentului atacat conform art. 256 ^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI CONTENCIOS - Consiliul Judetean Timis
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel. +40 256406441, Email: [email protected], Fax: +40 256406301, Adresa internet (URL): http: //www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2013 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer