Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE HRANIRE


Anunt de participare numarul 55943/18.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII -UNITATEA MILITARA 02290 HEMEIUS
Adresa postala: strada CALEA MOLDOVEI, nr. 1, Localitatea: Hemeius, Cod postal: 607235, Romania, Punct(e) de contact: VIRGIL-CONSTANTIN CIUGUDEAN, Tel.0234/217290, In atentia: Patrania Daniel, Mitrut Marius, Email: [email protected], Fax: 0234/217012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE HRANIRE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: 4 unitati militare din judetul Bacau si 1 unitate militara din judetul Neamt, grupate in 4 loturi.
Detalii in documentatia de atribuire atasata.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 39 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 588, 452.64RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anuale, cu o valoare totala estimata fara TVA de: 1001537.21, din care: lotul 1=171385.50, lotul 2=405386.65, lotul 3=340857.71 si lotul 4=83907.35.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prepararea si servirea hranei pentru aproximativ 506 persoane/zi lucratoare, din care: lotul 1=100 persoane/zi lucratoare, lotul 2=206 persoane/zi lucratoare, lotul 3=150 persoane/zi lucratoare si lotul 4=50 persoane/zi lucratoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 588, 452.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
39 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA sau 2, 5% din valoarea contractului fara TVA in cazul I.M.M..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in cont deschis la trezorerie statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44/O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitam depunerea urmatoarelor documente:
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Certificat de atestare fiscala;
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
5. Cazier fiscal;
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
7. Certificat de inregistrare;
8. Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa reiasa explicit ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea acestui serviciu.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitam depunerea urmatoarelor documente:
1. Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea fisei cu toate datele complete.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitam depunerea urmatoarelor documente:
1. Prezentarea listei cu principalele prestatii executate in ultimii 3 ani, insotite de documente doveditoare eliberate de beneficiarii prestatiilor respective.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea a 1 (unui) contract cu o valoare totala minima, fara TVA, de: - 51000 lei pentru lotul 1;
- 120000 lei pentru lotul 2;
- 100000 lei pentru lotul 3;
- 25000 lei pentru lotul 4.Daca oferta se depune pentru mai multe loturi sumele se cumuleaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-1425
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 10:00
Locul: la sediul Unitatii Militare 02290, localitatea Hemeius, judetul Bacau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor se pot prezenta in data de 19.08.2008, orele 09.50, avand asupra lor imputernicire si document de identitate valabil.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Primul contract subsecvent va fi incheiat (01.10.2008-31.12.2008), pentru fiecare lot in parte, cu operatorul economic semnatar al acordului cadru. Contractele subsecvente urmatoare vor fi incheiate anual, pentru fiecare lot in parte, dupa ce autoritatea contractanta va consulta, in scris operatorul economic semnatar al acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234513296, Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M. 02290
Adresa postala: str. Calea Moldovei, nr. 1, Localitatea: Hemeius, Cod postal: 607235, Romania, Tel.0234217290, Email: [email protected], Fax: 0234217012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 07:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer