Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de hranire
Anunt de participare numarul 15383/22.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA NR. 01776 HUSI
Adresa postala: Mun. Husi, Str. 1 Decembrie, Nr. 48A, Jud. Vaslui, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU-PAUL BURLACU, Tel.0235480271, Email: [email protected], Fax: 0235480030
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara nr. 01776 Husi, str. 1 Decembrie, nr. 48A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii referitoare la hranire in cantitate de 18200 - 30800 zile hrana.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii referitoare la hranire in cantitate de 18200 - 30800 zile hrana.
Valoarea estimata fara TVA: intre 114, 759 si 180, 554RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a- Garantia de participare - 2200 ron;b- garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, iar plata se face prin Trezoreria Husi, cu O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, pana la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;2- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG nr. 34/20063- Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul declara ca nu a fost condamnat pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
4- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;5- Autorizatia de functionare;
6- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie (Consiliul Local).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lichiditate generala pe ultimul an peste 100%.2. Solvabilitate patrimoniala pe ultimul an peste 30%.3. Experienta similara. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract de servicii similare in valoare cel putin egala cu 32000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;b. - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimul an;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A/1109/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia poate fi ridicata de la sediul unitatii militare nr. 01776 Husi contra sumei de 20 ron, ce se va depune la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2007 11:00
Locul: Sediul Unitatii Militare nr. 01776 Husi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEUS, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Bucuresti, str. STAVROPOLEUS, nr.6, sector 3, Cod postal: 030084
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 48A, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Tel.0235/480271, Email: [email protected], Fax: 0235/480030
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2007 15:41