Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de hranire, nerezervat


Anunt de participare numarul 41815/24.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01784
Adresa postala: STR. T. VLADIMIRESCU, NR.47, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240048, Romania, Punct(e) de contact: ION POPESCU, Tel.0250739601, Email: [email protected], Fax: 0250735673
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de hranire, nerezervat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M. 01784 Rm. Vilcea, str.Tudor Vladimirescu, Nr.31, loc. Rm. Vilcea, jud. Vilcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de hranire pentru efectivele U.M. 01784 Rm. Vilcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea minim 95 pers./zi si maxim 350 pers./zi care reprezinta:
-zile hrana minim 20852 si maxim 57160 zile hrana;
-supliment zile hrana minim 7045 si maxim 17200 zile hrana.
Valoarea estimata fara TVA: 365, 305RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 7 306 lei , contituita sub forma de : scrisoare de garantie bancara, ordin de plata, fila CEC, confirmate de banca emitenta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Apararii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior incheierii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de cazier fiscal;Declaratie privind eligibilitatea: ;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, completata cu OUG 94/2007;
Certificate doveditoare ca si-a indeplinit obligatiunile referitoare la plata impozitelor, taxelor, inclusiv cele locale si contributiile de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;
Certificat de inregistrare, in xerocopie, emis de ORC de pe langa Tribunalu local(C.U.I../C.I.F.), valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat constatator emis de ORC de pe langa Camera de Comert si industrie din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al societatii este prevazut acest tip de activitati:
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent;
Fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri sa fie de 3 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fii atribuit, adica deminim 1304139 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara;
Declartie privind resursele tehnice si umane;
Declaratie privind efectivele medii anuale;
Asumarea planului dec reabilitare a spatiilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-declaratie pe proprie raspundere ca a indeplinit in ultimii 3ani, cel putin 2 contracte cu valoarea minima 217356 lei;
-doua recomandari din partea unor beneficiari;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret oferta
70%
Descriere:
2.
Oferta tehnica asumata
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2008 10:00
Locul: La sediul U.M. 01784 Rm. Vilcea , str, Tudor Vladimirescu, nr. 31, jud. Vilcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali sau persoanele care sunt imputernicite in scris de catre ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantul care omite sa prezinte mai mult de trei documente din cele solicitate la capitolul V -criterii de calificare, punctele 1, 2, 3, 4, 5, 6 din D.A., va fi descalificat. Ofertantul care a omis sa prezinte mai putin de trei documente, iar in termen de 72 ore, de la momentul solicitarii autoritatii contractante, nu le completeaza, va fi descalificat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul juridic al U.M. 01784 Rm. Vilcea
Adresa postala: Str.Tudor Vladimirescu, nr.31, Localitatea: Rm. Vilcea, Cod postal: 240380, Romania, Tel.0250739601, Fax: 0250735673
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre un cotestator despre un cat al unitatii contractante pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M. 01784 Rm. Vilcea
Adresa postala: Str.Tudor Vladimirescu, nr.31, Localitatea: Str.Tudor Vladimirescu, nr.31, Cod postal: 240380, Romania, Tel.0250739601, Fax: 0250735673
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2008 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer