Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de intretinere a sistemelor informatice - Mentinere si administrare SIIMA-6 loturi


Anunt de participare numarul 38885/13.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel.021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de intretinere a sistemelor informatice - Mentinere si administrare SIIMA-6 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere a sistemelor informatice-Mentinere si administrare SIIMA-6 loturi:
Administrare Sistem Informatic Integrat - lot 1;
Administrare Oracle - lot 2;
Asistenta tehnica si mentenanta software-BitDefender - lot 3;
Asistenta tehnica si mentenanta software-Aix - lot 4;
Asistenta tehnica si mentenanta software-Tivoli - lot 5;
Asistenta tehnica si mentenanta software-GeoMedia - lot 6.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72315000-6 - Servicii de gestionare si de asistenta privind retelele de informatii (Rev.1)
72261000-2-Servicii de asistenta pentru software (Rev.1)
72267000-4-Servicii de intretinere de software (Rev.1)
72322000-8-Servicii de gestionare a datelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de intretinere a sistemelor informatice-Mentinere si administrare SIIMA-6 loturi:
Administrare Sistem Informatic Integrat - lot 1;
Administrare Oracle - lot 2;
Asistenta tehnica si mentenanta software-BitDefender - lot 3;
Asistenta tehnica si mentenanta software-Aix - lot 4;
Asistenta tehnica si mentenanta software-Tivoli - lot 5;
Asistenta tehnica si mentenanta software-GeoMedia - lot 6.
Valoarea estimata fara TVA: 944, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot1-2.500 lei, lot 2-1.800 lei, lot 3 - 250 lei, lot 4 - 3.000 lei, lot 5 - 1.200 lei, lot 6 - 2.500 lei scrisoare de gar. bancara /depunere in numera, separat pe fiecare lot in parte
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, iar platile se vor efectua prin virament in conturi de trezorerie;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca nu se incadreza in prevederile art 180 si 181 din OUG nr.34/2006, conform cerintelor din documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale; obligatii contractuale in derulare; informatii privind cifra de afaceri.
Conditiile referitoare la cifra de de afaceri vor fi indeplinite cumulat pentru fiecare lot, pentru ofertantul care depune oferta pentru mai multe loturi
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este de: pentru lotul 1 - 375.000 lei, pentru lotul 2- 270.000 lei, pentru lotul 3 37.500 lei, pentru lotul 4 450.000 lei, pentru lotul 5 180.000 lei, pentru lotul 6 375.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3 ani, fisa experienta similara, recomandare, resurse umane si structura managementului, informatii privind subcontractantii/asociatii. Conditiile referitoare la experienta similare vor fi indeplinite cumulat pentru fiecare lot, pentru ofertantul care depune oferta pentru mai multe loturi
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
fisa experienta similara, indeplinirea in ultimii 3 ani a max. 3 contracte in val de : pentru lotul 1 - 125.000 lei, pentru lotul 2- 90.000 lei, pentru lotul 3 12.500 lei, pentru lotul 4 150.000 lei, pentru lotul 5 60.000 lei, pentru lotul 6 125.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S90-110758 din 11.05.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: la cam 136 si apoi casieria MB, din 13.11.2007, de luni pana joi, intre orele 12.00-15.00, cu imputer si cert de inreg al sc sau www.e-licitatie.ro
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2007 13:00
Locul: Municipiul Bucuresti, Bd. Regina Elisabeta 47, sect. 5, Bucuresti, cam 136, et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice delegat al ofertantului participant trebuie sa prezinte o imputernicire de reprezentare, care trebuie inregistrata (cu nr. si data) la sediul ofertantului in momentul transmiterii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40213104641, Email: [email protected], Fax: 40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire, in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bucuresti - Directia de Achizitii Concesionari si Contracte
Adresa postala: Bd. Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, etaj 1, camera 136 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Email: , Fax: 40213055530 , Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.40213055530, Email: [email protected], Fax: 40213055530, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2007 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer