Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de intretinere instalatii electrice, centrale termice si manipulare.


Anunt de participare numarul 968/30.01.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Adresa postala: Strada Negustori, nr 1B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Simionescu, Tel.3072449, Email: [email protected], Fax: 3072477, Adresa internet (URL): www.ansv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de intretinere instalatii electrice, centrale termice si manipulare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: La sediul celor 8 posturi de inspectie la frontiera (PIF)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de intretinere instalatii electrice, supraveghere centrale termice, manipulare motostivuitoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50116100-2 - Servicii de reparare a sistemelor electrice (Rev.1)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.1)
63110000-3-Servicii de manipulare a incarcaturilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari de servicii de intretinere instalatii electrice, suprveghere centrale termice, manipulare motostivuitoare global sau pe loturi
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se va incheia pana la data de 31.12.2007 cu posibilitatea prelungirii pe inca 2 luni.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 6821, 4 RON sau 2000 Euro sau pe loturi astfel lot 1, 3 - 7 - in suma de 250 Euro/lot si lot 2 - 1705, 35 RON sau 500 Euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la buget sau venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Participare individuala sau in asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor fce dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevzute in art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pentru cele 7 loturi de minim 613926 RON, respectiv 180000 Euro sau pentru lot 1, 3 - 7 - de minim 76740, 75 Ron/lot, respectiv 22500 Euro/lot, si lot 2 - de minim 153481, 50 Ron, respectiv 45000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract ce a avut ca obiect prestarea de servicii similare cu o valoare mai mare sau egala decat 122785, 20 Ron, respectiv 36000 Euro, pentru toate cele 7 loturi su pe loturi astfel lot 1, 3 - 7 - 15348, 15 Ron/lot, 4500 Euro/lot, lot 2 - 30696, 30 Ron, 9000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria institutiei.Documentatia este disponibila la sediul institutiei sau pe site-ul www.ansv.ro
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2007 14:00
Locul: La sediul Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de scrisoare sau delegatie valabila emisa de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilot
Adresa postala: Bdul. Dinicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul litigii si contencios
Adresa postala: str. Negustori nr. 1B, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Tel.3072449, Fax: 3124967, Adresa internet (URL): www.ansv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2007 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer