Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de paza
Anunt de participare numarul 116352/04.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Balog, Tel. 0356433114, Email: [email protected], Fax: 0356433114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 283, 100RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contravt subsecvent 1: Mai-Decembrie 2011; Contract subsecvent 2: Ianuarie-Decembrie 2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
183.300 ore
Valoarea estimata fara TVA: 1, 283, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 12.831, 00 lei;Garantie de buna executie 5% din val.fiecarui contr.subsecv., exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006 4.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent original sau copie, valabil la data deschiderii ofertelor 5.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent original sau copie, valabil la data deschiderii ofertelor 6.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea si completarea formularului 1 ? Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista princip.prest.de serv.in ultimii 3 ani 2.Licenta de functionare elib.de IGPR Directia Politie Ordine Publica 3.Declaratie privind utilajele, instal., echip.tehnice 4.Declaratie privind efect. mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere 5.Atestat profesional pt.pers.care executa activ.de paza 6.Declaratie pe proprie rasp.prin care ofert.face dovada ca este autorizat sa lucreze cu doc.?Secret de serviciu" 7.Sist.de Management al Calit.SR EN ISO 9001:2008 sau echiv.(copie)8.Sist.de Management de Mediu SR EN ISO 14001:2008 sau echiv.(copie) 9.Sist.de Management al Sanat, si Securit.Ocupationale OHSAS 18001:2008 sau echiv.(copie) 10.Sist.de Management al Secur. Informatiei SR ISO/CEI 27001:2006 sau echiv. copie) 11.Sist.de Management al Responsabili. Sociale SA 8000:2008 sau echiv.(copie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot part.la LE ofert.inreg.in SEAP si carora le-au fost transm.invit.de partic.faza.Elem. of.care va face ob.proc.repet.este pretul unitar/agent/ora, exclusiv TVA.Nr.runde=1
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2011 11:00
Locul: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai firmelor participante pe baza de imputernicire privind calitatea de participant la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC(
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Tel. 0356/433127, Fax: 0356/433114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2011 13:57