Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de paza


Anunt de participare numarul 52588/17.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02855
Adresa postala: STRADA GURGHIULUI, F.N., Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: Sediul unitatii, Tel.0265534222, In atentia: BOITOR CORNEL, Email: [email protected], Fax: 0265534367
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediul U.M. 02855 Reghin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 974, 826RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract are o durata de 122 zile (intre 01.09 - 31.12.2008), cu posibilitatea de prelungire cu 2 luni (59 de zile). Valoarea maxima a primului contract este de 109.040 lei fara TVA. Durata si valoarea urmatoarelor contracte subsecvente vor fi stabilite in functie de creditele bugetare alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru incheiat cu 3 operatori economici in vedrea atribuirii contractelor subsecvente de prestare a serviciului de paza la sediul U.M. 02855.Contractele subsecvente se atribuie, fara reluarea competitiei, operatorului economic castigator al licitatiei. in situatia in care contractantul declara in scris ca nu mai poate onora contractul sau acesta este reziliat, urmatoarele contracte subsecvente se vor atribui urmatorului clasat in cadrul procedurii de licitatie, cu respectarea conditiilor inscrise in acordul cadru incheiat cu acesta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati pentru fiecare contract subsecvent:
1. 2008 = 11.712 ore;
2. 2009 = minim 35.040 ore si maxim 42.384 ore;
3. 2010 = minim 35.040 ore si maxim 43.800 ore;
4. 2011 = minim 35.040 ore si maxim 43.800 ore;
5. 2012 = minim 23.424 ore si maxim 29.280 ore.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 304, 381 si 1, 974, 826RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2008 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 2500 leiGarantie de buna executie a contractului10% din valoarea fiecarui contract atribuit. Detalii in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare - bugetul de stat; plata se face prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizare la notariat a asocierii, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Participarea la operatiunea de atribuire, atribuirea si derularea contractelor este conditionata de obtinerea / detinerea avizului de securitate eliberat de autoritatea competenta din Ministerul Apararii. Detalii privind modul si conditiile de obtinere - conform documentatiei de atribuire.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.u.G. 34/2006;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.u.G. 34/2006;
3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local;
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;
5. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii;
6. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comentului, in original;
7. Licenta eliberata de I.G.P.R. conform Legii 333/2003;
8. Aviz de securitate eliberat de autoritatea competenta din Ministerul Apararii;
9. Autorizatie de functionare / altele echivalente.
NOTA: documentele vor fi depuse in original sau copie legalizata; vor fi exclusi ofertantii care nu prezinta documentele de la punctele 1, 2, 5, 6, 7 si 8.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;
2. Bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente;
3. Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de minim 500.000 lei;
4. Recomandari din partea a minim 3 beneficiari cu care a finalizat contracte similare in ultimii 3 ani, cu durata de minim 1(un)an, a caror valoare a fost de cel putin 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind redsursele tehnice pe care le detine, precum si cele pe care se obliga sa le angajeze pentru incheierea si derularea contractului;
2. Declaratie pe proprie raspundere privind resursele umane pe care le detine, precum si cele pe care se obliga sa le angajeze pentru incheierea si derularea contractului;
3. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
4.Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea normelor de sanatate si securitate in munca si protectia mediului conform prevederilor legislatiei in vigoare;
5.Licenta de emisie pentru frecventele puse la dispozitie de catre Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei;
6. Certificate constatatoare a implementarii sistemelor de management al calitatii, tip ISO sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Personalul folosit pentru prestarea serviciilor trebuie sa indeplineasca, obligatoriu, cerintele impuse de Legea 333/2003, art.39 si 40.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-1202 / 09 mai 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate obtine in zilele lucratoare intre orele 08.00 - 14.00, prin achitarea contravalorii acesteia la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2008 09:30
Locul: La sediul U.M. 02855 Reghin, in clubul institutiei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare aofertelor, observatori din cadrul Ministerului Finantelor Publice si imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Participarea la procedura de atribuire este conditionata de detinerea avizului de securitate eliberat de autoritatea competenta din Ministerul Apararii, valabil la data depunerii ofertelor. Operatorii economici care doresc obtinerea avizului de securitate vor depune la sediul U.M. 02855, pana cel mai tarziu 21 msi 2008, ora 12.00 chestionarele de securitate prevazute de H.G.585/2002, anexa 25.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu Mures
Adresa postala: str. Justitiei, nr. 1, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540069, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator a actului invocat ca nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al U.M. 02574 Bucuresti
Adresa postala: B-dul Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.0213195858, interior 2615
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2008 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer