Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de paza
Anunt de participare numarul 23367/12.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: Str. Cosminele, nr.11 A ., Localitatea: Ploiesti, Cod postal: --, Romania, Tel.0244/558120, Email: [email protected], Fax: 0244/558121
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: Str. Cosminele, nr.11 A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: --, Romania, Tel.0244/558120, Email: [email protected], Fax: 0244/558121
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: Str. Cosminele, nr.11 A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: --, Romania, Tel.0244/558120, Email: [email protected], Fax: 0244/558121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: ANIF RA- Sucursala Teritoriala Arges Buzau, str.Cosminele nr.11A, Ploiesti, jud.Prahova, tel.0244/558120, fax: 0244/558121
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 120, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1.500lei;garantia de buna executieeste in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond.de la bug.de stat.Autorit.contractanta va efectua plata in 15 zile de la intocm. fact., iar plata TVA in termen de 15zile de la data ramburs.acesteia de catre organ.fisc
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.Certif.ANAF pt.plata a imp.si taxe, cntrib.pt.asig.soc.de stat.Certif. fisc.pt.plata imp.si taxe locale.CV.si caziere judrid.Pers.Jur/fiz.roman.Certif.Const.emis deO.R.C.Certif.de inmatric.Pers.Jur/fiz.straine: Docum.de inreg/atest.profesionala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.Gen.Cifra med.anuala de afaceri pe ultimii 3ani: min 300.000leiBilant contabil din31.12.2006;balanta de verificare la 30.06.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de particip.la proced.Decl. princip.Prest.de serv.in ultim.3ani.Exper. Simil.25.000lei.Decl.efectiv.Med.al pers. Angaj.si cadre.de cond.Prez.Sist.Prop.de cond.si asig.Calit.Serv.(ISO 9001)Prez. Lic.emise de I.G.P.R pt.serv.de paza.
Prez.lic.pt instal.Sist.de securit.si monit.sau a contr.de colab.Prez.dovezii ca detine10-15 mijl.de transp.independ.pt. deplas
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2007 10:00
Locul: Sucursala teritoriala Arges Buzau, str.Cosminele nr. 11A, Ploiesti, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2007 11:54