Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de paza, protectie si monitorizare sedii DGFP Constanta


Anunt de participare numarul 100764/21.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Finantelor Publice Constanta
Adresa postala:  B-dul I.G.Duca nr. 18, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900697, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii publice, Tel. 0241/488010, In atentia:  Elena Rada, Email:  [email protected], Fax:  0241/488011, Adresa internet (URL):  www.mfinante-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de paza, protectie si monitorizare sedii DGFP Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediile DGFP Constanta, amplasate pe raza Judetului Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de paza a obiectivelor, bunurilor si valorilor pentru pentru sediile DGFP Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii de paza, protectie si monitorizare sedii DGFP Constanta, conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 4000 lei, garantie de buna executie 5 % din valoarea contract fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor datorate la buget, emis de Administratia Finantelor Publice de resedinta.Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale.
Licenta de functionare „P" pentru prestarea serviciilor de paza, eliberata de catre Inspectoratul General al Politiei Romane in baza Legii 333/2003 si valabila la data deschiderii ofertelor
Avizul din partea Ministerului Administratiei si Internelor pentru conducatorul societatii ofertante si valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind existenta obligatorie: parc auto disponibil la nivelul Judetului Constanta – minim 6 autovehicule si minim 1 (unu) auto transport valori. Se vor prezenta dovezi ale detinerii mijloacelor auto (C.I sau C.I.V).
Lista dotarilor tehnice poate fi completata cu orice alte echipamente, dotari de care dispune ofertantul si care vor fi utilizate pentru prestarea serviciilor de paza
2)Dovada existentei unui numar de minim 90 angajati cu o vechime in functie de minim 3 ani cu specializarea "Agent de Paza", scolarizati si atestati conform legislatiei in vigoare. Se vor prezenta cumulativ urmatoarele documente: un tabel continand informatii referitoarela cei 90 agenti de paza si atestatele doveditoare ale absolvirii cursurilor de specialitate
3)Experienta similara: ofertantul va face dovada existentei unui contract a carui valoare va fi cel putin egala cu 120000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile privind organizarea licitatiei electronice sunt precizate la pct.4.2 din Fisa de date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2010 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2010 13:00
Locul: DGFP Constanta, Constanta, B-dul IG Duca nr. 18, CP 900697
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 01.05.2011-20.05.2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Str. Traian nr. 35c, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616003, Email:  [email protected], Fax:  0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al DGFP Constanta
Adresa postala:  b-dul I.G.Duca nr 18, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900697, Romania, Tel. 0241/488010, Fax:  0241/488011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer