Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE PROIECTARE


Anunt de participare numarul 81016/26.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE GASTROENTEROLOGIE SI HEPATOLOGIE IASI
Adresa postala: IASI, BULEVARDUL INDEPENDENTEI, NR.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA CREANGA, Tel.0232/267500, Email: [email protected], Fax: 0232/267500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE PROIECTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: B-d. Independentei, nr. 1, Iasi, sediul Institutului de Gastroenterologie si Hepatologie Iasi.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare urbanistica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
este specificat in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare -6000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI DE LA BUGETUL DE STAT.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia pentru a depune candidatura comuna, dar in cazul in care vor fi declarati castigatori, sunt nevoiti sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici au obligatia de a prezenta urmatoarele documente:
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;
3.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluiin termen;
4.Certificat de inregistrare eliberal de Oficiul National Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici au obligatia de a prezenta urmatoarele documente:
1. Bilantul contabil la data de: 31.12.2008;
2.Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici au obligatia de a prezenta urmatoarele documente:
1. Fisa de experienta similara -cu minim 3 lucrari de reabilitare la spitale;
2.Atestat de proiectare si constructie pentru monumente isorice;
3.Certificat expert structura atestare MLPAT
Bucuresti;
4.Certificat expert structura atestare Ministerul
Culturii si Cultelor
5.Certificat de atestare specialist arhitect
6. Atestare specialist ANRE pentru electrice
7. Autorizatie Ministerul Culturii si Cultelor Proiectare lucrari Constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
50%
Descriere:
2.
durata de executie
30%
Descriere: durata de executie maxim 4 luni
3.
oferta tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 14:00
Locul: Sediul Institutului de Gastroenterologie si Hepatologie Iasi, B-d. Independentei, nr.1, Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana care prezinta imputernicire de la operatorul economic participant la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Strada Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-217.808, Fax: 0232-255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Institutului de Gastroenterologie si Hepatologie Iasi
Adresa postala: B-d. Independentei, nr.1, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel.0232267500, Email: [email protected], Fax: 0232267500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2009 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer