Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de proiectare pentru constructii - Corp C


Anunt de participare numarul 65334/03.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Cezar Herta, Tel.0232278683, In atentia: Cezar Herta, Email: [email protected], Fax: 0232233368, Adresa internet (URL): www.ce.tuiasi.ro/licitatii, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI - REGISTRATURA
Adresa postala: Bd-ul Dimitru Mangeron nr. 67 Imobil T parter, O.P. 10 - C.P. 2000, Localitatea: iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA-Adm. patrimoniu Iulia Lipsa, Tel.0232278683, In atentia: ing. Cezar Herta, Fax: 0232278680, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de proiectare pentru constructii - Corp C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Universitatea Tehnica "Gh.Asachi" Iasi, Corp "C", str. Lascar Catargi nr. 38
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii proiectarePUZ+SF+PAD+PAC+PTh+DDE- CorpC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etapa I. Planul Urbanistic Zonal, Studiul de fezabilitate si studiile de specialitate.Dupa aprobarea Studiului de fezabilitate in Comisia inteministeriala se vor preda:
Etapa II. Proiectul de demolare; Proiectului pentru autorizarea lucrarilor de construire (PAC); Proiectul Tehnic cu Detaliile de Executie
Valoarea estimata fara TVA: 621, 849RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 6.218, 00 lei; garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare integrala de la bugetul de stat al Romaniei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-declaratie de eligibilitate Formular 4 sectiunea IV;2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta Formular 5 sectiunea IV;3-certificat de atestare fiscala;4-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; 5-certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;6-certificat constatator-Formular6-sectiunea IV
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani - minim 100.000 Euro conform bilantului contabil sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 7-Sectiunea.IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani. SE CER cel putin DOUA PROIECTE similare celei solicitate.Lista cu personalul angajat pentru acest proiect pe specialitati(arhitectura, rezistenta, instalatii, retea date, etc).-copie autentificata dupa atestatul persoanei privind : arhitect membru OAR, verificator atestat proiecte rezistenta si instalatii, experti-angajati pentru derularea proiectului.Lista cu principalele dotari hard si licenta softuri specializate(devize si proiectare asistata , etc.)- partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
Certificare ISO 9001/2000 pentru toate specializarile implicate in proiectare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere:
2.
Propunere tehnica
50%
Descriere:
3.
Termen de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21099/22.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2008 10:00
Locul: Ora. 1000, data. 18.11.2008 , la Sala Senatului Universitatii Tehnice Gh. Asachi din Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii si delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI , Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232278683, Fax: 0232278680, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2008 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer