Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE REPARATII RC2 la nava Semnal 4


Anunt de participare (utilitati) numarul 143299/24.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 236460016/300, In atentia: Lisinschi Mihaela Violeta, Email: [email protected], Fax: +40 236460847, Adresa internet (URL): www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE REPARATII RC2 la nava Semnal 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: in santierul reparatorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia serviciilor de reparatii RC2 la nava Semnal 4 respectiv : lucrari la corpul navei si pe cala, prize de fund si clapeti, linii de arbori, lucrari la instalatia de guvernare, lucrari la instalatia de ancorare, lucrari la instalatia de stins incendiu cu apa, lucrari la instalatia de balast, santina , salvare, lucrari la instalatia de scurgeri ape uzate si fecale, lucrari la instalatia de apa potabila, lucrari la instalatia de apa sanitara, lucrari la instalatia de incalzire, lucrari la instalatia de ambarcat si transfer combustibil, lucrari la instalatia de aer comprimat, lucrari la instalatia de racire MP, MA, reductoare, lucrari la instalatia de evacuare gaze MP, MA, caldarina, lucrari la motoarele principale, auxiliare si reductoare, lucrari la instalatii electrice, lucrari la macaraua de bord de 3, 2 tf, lucrari la inchideri, aerisiri si lucrari amenajari interioare in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, sectiunea II din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reparatii RC2 la nava Semnal 4in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, sectiunea II din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 577, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
8750 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO75BRDE180SV03879541800 deschis la BRD Galati, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin depunere numerar la caseria unitatii care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care Ofertantul depune o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, se obliga fata de Administratia Fluviala a Dunarii de Jos R.A. Galati, sa plateasca suma de 4357 lei , conform Art. 2781 (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta (in exteriorul acesteia).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata prin documentatie vor fi respinse. Formularul de garantie bancara pentru participare se gaseste la Sectiunea III a Documentatiei de Atribuire ? Formularul nr. 8In cazul prezentarii garantiei in alta moneda, cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 5% din pretul contractului fara TVA Contractantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 (cinsprezece) zile de la data semnarii contractului de ambele parti si inregistrarii acestuia la sediul achizitorului. Garantia de buna executie va avea valabilitatea pana la finalizarea de drept a contractului plus 30 zile. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii prin retineri succesive contractorul are obligatia ca in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de ambele parti si inregistrarii acestuia la sediul achizitorului sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractantesi sa depuna in contul astfel deschis suma de 1% din pretul contractului cu TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si/sau subventii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia privind eligibilitatea Formularul1;
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului 2. In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181, litera a), c^1) si d).
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010).Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 3 conform ordin ANRMAP nr.314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art.69^ 1din OUG34/2006 Formularul 4Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie inceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: director general Mircea Razvan Cristea, director general adjunct Dorian Dumitru, director economic Felicia Tanase, director comercial Cristian Sendrea, sef serv.management si juridic Gina Constantinescu si sef serv.achizitii Cristina Dobre, referent serv.achizitii Mihaela Lisinschi, sef serv.exploatare nave Florinel Mihalache, inginer serv.flota Laurentiu Pilaf si sef serv.financiar contabilitate Elena Ungureanu.Formularul 4 se va completa de catre subcontractant cat si de tertulsustinator daca este cazul.
5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) respectiv:
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-eliberat de Primarie si
Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Neindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, a contributiei pentru fondul de somaj si a contributiei pentru fondul de asigurari de accidente si boli profesionale precum si a impozitelor si taxelor locale atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de achizitie. In conformitate cu prev.art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.
Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Cerificatul poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , documentele depuse in copie.
Persoane juridice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
Documentele pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 300.000 lei ? Formularul nr.5
Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BCE, pentru fiecare an in parte (www.ecb.eu)
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si prezenta Formularul nr.5
Se vor prezenta raportarea contabila la decembrie 2011 si balanta de verificare la luna decembrie 2012 in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta lista cuprinzand subontractantii ? Formularul 12, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti. Daca nu exista subcontractanti se va da o declaratie in acest sens.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Prestarea de catre ofertant in ultimii 3 ani de servicii similare a caror valoare sa fie de minim 250.000 lei.Valorile se vor exprima in lei si euro la cursul mediu anual comunicat de BCE, pentru fiecare an in parte (www.ecb.eu)
Modalitatea de indeplinire
Dovada indeplinirii cerintei se va faceprin prezentarea de catre ofertant a maxim 2 contracte a caror valoare cumulata, sa fie de minim 250.000 lei. Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani-Formularul 7. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitate obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.), conform art. 6, alin. (2) din H.G. 1660 / 2006.Invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica se va transmite de catre autoritatea contractanta, pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Invitatia va contine data si momentul de start al fazei finale de licitatie electronica.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, durata rundei fiind de 24 ore.Procesul repetitiv de ofertare se va referi numai la pret, participantii putand doar sa imbunatateasca pretul ofertat in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Daca oferta nu se imbunatateste, licitatia electronica se opreste.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie.Daca, dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin pretul cel mai mic, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit celui a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2013 12:00
Locul: sediul R.A.A.F.D.J. Galati strada Portului nr.32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, membrii comisiei de evaluare si dupa caz observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
documentatia este publicata in SEAP /www.e-licitatii.roIn cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servciul Management si Juridic
Adresa postala: strada Portului nr.32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel. +40 2364600016/108, Email: [email protected], Fax: +40 236460847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2013 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer