Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de revizie a documentatiei de zbor harti si manuale de navigatie aeriana si update al bazelor de date, pentru navigatie aeriana.


Anunt de participare numarul 43429/14.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01961 Otopeni
Adresa postala: Str. Zborului, Nr. 1, jud Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU SIMIONESCU, Tel.0213505113, In atentia: Dumitru DAVID, Email: [email protected], Fax: 0213511862, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de revizie a documentatiei de zbor harti si manuale de navigatie aeriana si update al bazelor de date, pentru navigatie aeriana.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare este la sediul Unitatii Militare 01961, str.Zborului, nr.1, Otopeni, jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de revizii a documentatiei de zbor harti si manuale de navigatie aeriana si update (actualizare) al bazelor de date, pentru navigatie aeriana.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
62400000-6 - Servicii aeriene si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciului este estimat sa fie achizitionat intre 9 (noua) luni pentru anul 2008 si posibilitatea suplimentarii serviciului pentru primele trei luni ale anului 2009.
Cantitatile estimate de produse sunt detaliate in Caietul de Sarcini parte a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 40, 251.12EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in suma de 1.000 lei.se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat. Plata cu Ordin de Plata prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriu de calificare impus:
ofertantul sa nu se incadreze in prevederile art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului:
declaratie privind eligibilitatea;
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006;
copie legalizata a certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale emis de administratia financiara locala;
copie legalizata a certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de A.N.A.F.;
cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima impusa privind situatia economico-financiara:
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 2 (doi) ani sa fie cel putin de 300.000 lei.
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului:
situatia financiara la 31.12.2006.
balanta de verificare la 29.02.2008 legalizata
declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii doi ani, sa fie cel putin egala cu valoarea de 300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime impuse privind capacitatea tehnica si/sau profesionala:
indeplinirea in ultimii 3 (trei) ani a unor contracte de prestare servicii ce au avut ca obiect prestarea serviciului de revizie si actualizare pentru documentatia de zbor harti si manuale de navigatie aeriena si update a bazelor de date de navigatie aeriana, a caror valoare, sa fie de cel putin 144.000 lei, respectiv 40.200 Euro.
declaratia prin care operatorul economic isi asuma raspunderea ca va asigura revizia manualelor si actualizarea bazelor de date din documentatia de zbor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Numar de inregistrare raport initiere procedura A 1434 din 07.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante contracost.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2008 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante, Unitatea Militara 01961, str.Zborului, nr.1, Otopeni, jud.Ilfov.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul de participare la sedinta de deschidere, pe baza de imputernicire, reprezentantii operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Soseaua Oltenitei, nr. 107111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.+4 021-332.35.64, Email: [email protected], Fax: +4 021-332.12.45
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, conform art 266 si urmatoarele din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01961
Adresa postala: str.Zborului, nr.1, jud Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.+4 021-350.51.13, Email: [email protected], Fax: +4 021-351.18.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2008 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer