Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE SPALATORIE SI CURATATORIE


Anunt de participare numarul 64925/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC FILANTROPIA
Adresa postala: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01171, Romania, Punct(e) de contact: Florica Vasile, Tel.318.89.49, Email: [email protected], Fax: 318.89.37, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE SPALATORIE SI CURATATORIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: SEDIUL OPERATORULUI ECONOMIC
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE ACHIZITIONEAZA SERVICII DE SPALATORIE SI CURATATORIE A MATERIALULUI MOALE DIN CADRUL SPITALULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA ESTIMATA PENTRU 3 ANI ESTE DE 302.400 KG MATERIAL MOALE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTRACTUL POATE FI PRELUNGIT PENTRU O PERIOADA DE INCA 2 ANI
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 24 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2008 pana la 02.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 11500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE LA CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform formularului 12A din sectiunea Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 conform formularului 12B sectiunea Formulare;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform formularului 12C sectiunea Formulare;
Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- Ministerul Justitiei, valabil la data limita de depunerea ofertelordin care sa reiasa apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - numai original sau copie legalizata;
Copie legalizata a certificatului de inregistrare;
Copie legalizata a actului constitutiv si a actelor aditionale;
Ofertantul are obligativitatea de a prezenta certificarile specifice pentru toate tipurile de servicii ofertate, in original sau copii legalizate3. Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor labugetul general consolidat, valabil la data limita de depunere a ofertelor (copie legalizata/original);
4. Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor locale, valabil la data limita de depunere a ofertelor (copie legalizata/original);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formularul 10D din Sectiunea Formulare);
2. Bilantul contabil la data de 31.12.2007 verificat si inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, conform formularului 12D sectiunea Formulare.2. Ofertantul va trebui sa depuna contracte sau alte documente care sa dovedeasca derularea, in ultimii trei ani, a cel putin doua contracte care au avut ca obiectprestarea unor servicii de spalatorie, fiecare cu valoarea egala sau mai mare de 100.000 Ron.
3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, conform formularului 12H sectiunea Formulare;
4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform formularului F12 I sectiunea Formulare;5. Documente care sa ateste acreditarea pe standardul de management al calitatii ISO 9001/2000 si stadiul implementarii ISO 14001:2005 privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru servicii de spalarea si curatarea textilelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4292/24.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 10:00
Locul: BIBLIOTECA/AMFITEATRU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI OPERATORILOR ECONOMICI, COMISIA DE EVALUARE SI CONSILIERUL JURIDIC
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostina a oricarui act al autoritatii contractante ce lezeaza interesele operatorului economic
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul spitalului
Adresa postala: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1 - Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011171, Romania, Tel.0213188949, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2008 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer