Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de tip Common Use Terminal Equipement (CUTE)


Anunt de participare (utilitati) numarul 108794/05.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala:  str.Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550052, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Contracte, achizitii publice si marketing, Tel. 0269-253135, In atentia:  NISTOR Maria, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0269-253131, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de prestari servicii de tip Common Use Terminal Equipement (CUTE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 020, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de tip Common Use Terminal Equipement (CUTE) pregatite pentru tranzitia la platforma Common Use Passenger Processing System (CUPPS) la RA Aeroportul International Sibiu, prin:
- echiparea ghiseelor check-in si a portilor de imbarcare din RA Aeroportul International Sibiu cu echipamentele necesare;
- asigurare software;
- servicii de telecomunicatii (in sistemul SITA) si mentenanta 24h/24h.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64200000-8 - Servicii de telecomunicatii (Rev.2)
32425000-8-Sistem de operare de retea (Rev.2)
34967000-3-Sistem de comunicatii aeroportuar (COM) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prevazuta in Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 020, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de part.85.000 lei- garantia de buna executie 10% din val.contr.fara TVA (5% pentru IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind eligibilitatea.
? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata.
- Certificate const. priv. plata oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asig. sociale de stat, a oblig. fiscale accesorii, precum si a altor debite (formulare - tip eliberate de autorit. competente din tara in care ofertantul este rezident). sau copii legalizate si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor
- Certificat de autorizare emis de AACR. Ofertantii care participa la procedura (inclusiv ofertantii care participa in asociere) trebuie sa fie autorizati de AACR ca agenti aeronautici autorizati pentru furnizarea de sisteme de tipul CUTE
- Pentru persoane juridice romane:
1)Certificat emis de ORC de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (copie).
2)Certificat constatator, (original sau copie legalizata).
3)Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (Certificat de inregistrare fiscala) (copie).
- Pentru persoanele juridice straine:
1)Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
2)Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare din punct de vedere fiscal, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.2.Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul ; autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara :
- O lista a pricipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari;
- se va completa formularul experienta similara;
- se va depune in copie cel putin 1 (unu) contract incheiat in ultimii 3 ani, ce are in obiect prestarea de servicii de tipul celor solicitate prin caietul de sarcini, pentru minim 10 ghisee check-in si minim 5 porti de imbarcare.
3.Cel putin 1 recomandare in original de la aeroporturi internationale pentru prestarea de servicii CUTE, care vor preciza faptul ca ofertantul poseda experienta si cunostintele necesareprestarii de servicii CUTE, implementarii si administrarii sistemelor de tip CUTE, are capacitatea de a oferi sprijin pentru suportul fizic periferic, pentru softurile pe care companiile le utilizeaza , precizandu-se ca sistemul implementat functioneaza la parametrii proiectati. De asemenea in cadrul recomandarii se va indica numarul de ghisee check-in si porti de imbarcare instalate.2. Resurse umane
Se solicita ca personalul desemnat de ofertant pentru a presta aceste servicii sa aiba minim un an de experienta (Project Manager minim 2 ani), in folosirea, mentenanta si service-ul aplicatiilor sistemului intr-un mediu aeroportuar (se va prezenta o lista cu personalul desemnat pentru indeplinirea contractului, insotita de C.V., indicandu-se in mod expres experienta si vechimeaprofesionala in folosirea, mentenanta si service-ul aplicatiei sistemului intr-un mediu aeroportuar.3. Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare . In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.
5. Standarde de asigurare a calitatii- documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii (pentru prestarea serviciilor de tipul celor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini), conform EN ISO 9001 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 (una) runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Sibiu, Sectia contencios administrativ
Adresa postala:  str. B-dul Victoriei, nr. 11, jud. Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550024, Romania, Tel. 0269/217104, Email:  [email protected], Fax:  0269/217702
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportul International Sibiu
Adresa postala:  str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550052, Romania, Tel. 0269/253135, Email:  [email protected], Fax:  0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer