Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de transport aerian extern si servicii de cazare externa


Anunt de participare numarul 77037/08.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Serviciile Societatii Informationale
Adresa postala: STR. ITALIANA NR. 22, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.021 3032991, In atentia: Sorin Furtuna, Email: [email protected], Fax: 021 3052899, Adresa internet (URL): www.assi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de transport aerian extern si servicii de cazare externa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Loc de transmitere a documentelor: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian extern si servicii de cazare externa.
Prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului se va face de catre operatori economiciin nume propriu dar pe seama societatilor de transport aerian si unitatilor de cazare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
55100000-1-Servicii hoteliere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Durata contractului de achizitie publica : pana la 31.12.2009, cu posibilitate de prelungire a contractului la simpla notificare scrisa a Achizitorulin acest sens sub conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie in bugetul Achizitorului sipana la concurenta valorii maxime estimate a contractului, in conformitate cu prevederilor art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006
Prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului se va face de catre operatori economici in nume propriu dar pe seama societatilor de transport aerian si unitatilor de cazareAchizitorul poate solicita oricand pe durata de valabilitate a Contractului, prestarea doar a unuia sau a mai multor servicii care fac obiectul Contractului pentru una sau mai multe destinatii diferite
Valoarea estimata fara TVA: 368, 822RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.06.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 6000 lei.Garantie de buna executie 10% din val.fara TVA a contr.de achizitie publica.Ambele prin Scrisoare de garantie bancara cf.prev.din Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul ASSI. Plata se va face in conformitate cu prevederile OUG 34/2009 si cu prevederile din Documentatia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu prevederile din Documentatia de atribuire atasata anuntului:
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor , impozitelor si celorlalte creante bugetare administrate de catre ANAF si autoritatile administratiei publice localeDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraFisa de informatii generale
Declaratie de integritateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Licenta de turism in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu prevederile din Documentatia de atribuire atasata anuntului:
Polita de asigurare pentru riscul de insolvabilitate sau faliment al agentiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In conformitate cu prevederile din Documentatia de atribuire atasata anuntului: Polita de asigurare pentru riscul de insolvabilitate sau faliment al agentiei emisa in conditiile OrdinuluiMinistrului TurismuluiNr. 235 /2001 alprivind asigurarea turistilor in cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei de turism. Documentul sus mentionat trebuie sa fie aibe ca titular pe ofertant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu prevederile din Documentatia de atribuire atasata anuntului:
Ofertantul va face dovada ca a incheiat si a indeplinit in ultimii 3 ani cel putin 2 contracte de servicii de transport aerian si rezervare cazare. Valoarea minima cumulata a celor doua contracte trebuie sa fie de cel putin 100.000 (unasutamii) Euro.
Ofertantul trebuie sa detina un certificat ISO 9001 sau echivalent care sa ateste implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In conformitate cu prevederile din Documentatia de atribuire atasata anuntului: Ofertantul va face dovada ca a incheiat si a indeplinit in ultimii 3 ani cel putin 2 contracte de servicii de transport aerian si rezervare cazare. Valoarea minima cumulata a celor doua contracte trebuie sa fie de cel putin 100.000 (unasutamii) Euro.Se solicita prezentarea de recomandari.Ofertantul trebuie sa detina un certificat ISO 9001 sau echivalent care sa ateste implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii valabil la data deschiderii ofertelor. Se solicita prezentarea certificatului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2009 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Doc. de atribuire este accesibila direct, nerestrictionat si deplin in SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 11:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante Str. Italiana nr. 22 sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise care va preciza datele de identificare ale reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.(021) 3104641, Email: [email protected], Fax: (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Achizitii Publice si Acte Interne
Adresa postala: str. Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.021 3032 991, Email: [email protected], Fax: 021 3052 899, Adresa internet (URL): www. assi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2009 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer