Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de transport pacienti altele decat cele de urgenta
Anunt de participare numarul 31596/10.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: ADINA CSUKOR, Tel.0254.541.432, Email: [email protected], Fax: 0254.543.611
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de transport pacienti altele decat cele de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Locatile vor fi determinate de sediul spitalului si de domiciliul pacientilor.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va avea ca obiect achizitionarea de SERVICII-Servicii de transport pacienti altele decat cele de urgenta, respectiv transportul nemedicalizat al asiguratilor de la centrul de dializa pana la domiciliu si retur in vederea efectuarii hemodializei in Spitalul de Urgenta Petrosani, conform cerintelor din caietul de sarcini care face partedin Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60113310-9 - Servicii de transport de pacienti, altele decat cele de urgenta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul se va incheia pana la sfarsitulanului 2007.
Valoarea estimata fara TVA: 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului cu inca 4 luni, cuconditia asigurarii resurselor necesare in acest scop.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 850 lei, cf.Doc de atribuire.Garantia de buna executie a contractului in procent de 7% din valoarea contr. fara TVA, cf.Doc. de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri obtinute din contractul incheiat cu C.A.J.S. HD pentru furnizarea de servicii medicale de hemodializa(fonduri publice).Plata: 30 de zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, asociere legalizata cf.O.U.G.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarat.eligib.Cf. Form.1Doc.atrib ;declarat. Neincadrarea sit. Prev.art.181 O.U.G. 34/2006 cf. Form.2 Doc.atrib; certif. constat. indepl. oblig. exigib. plata impozi.&taxe stat, incl.locale-formulare tip ; certif. Constat.emis de O.R.C+copie act constit.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copie ultim. bilant contabi.vizat org. Compet.+ultima balanta verif./2006 ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copie Autorizat. de functionare de la ASP ;doc.din care =>ca esteunitate specializ.&autorizata &evaluata sau unitate autoriz.Cf. legii sa efectueze activitatilecare fac ob. procedurii ; declaratiepriv.Pregat. Profesionala&calific. Pers.de conducere si pers. responsab. de indepl. contr ; declaratie privind dot. Specif., echip.tehnic, mijloacele de transport pt.indepl.contr.;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: De la casierie/biroul de internari , luni-vineri, orele 7:00 15:00. Achitab. casierie sau cont RO47TREZ3685041XXX000060 deschis la Trez.Pet.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2007 11:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de opertorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Piata , I.C.Bratianu, Nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/8810293, Fax: 0258/8810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str.1 decembrie 1918, Nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel.0254543318, Fax: 054543611
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2007 14:47