Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii de vanzare bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (cazare)


Anunt de participare numarul 134149/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR
Adresa postala: CALEA VICTORIEI, NR. 118, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010067, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan NEGUT, Cristian FLORESCU, Tel. +40 213175080, In atentia: Bogdan NEGUT, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213175080, Adresa internet (URL): www.orda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Drept de Autor si Drepturi Conexe
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii de vanzare bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (cazare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractuluieste achizitia de servicii de vanzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete ? cazare, Cod CPV: 63512000-1.Sunt incluse urmatoarele:
- bilet avion,
-cazare - in unitati hoteliere situate in centrul orasului in care se efectueaza deplasarea, apropiate de locul de desfasurare a lucrarilor respectivei delegatii, in conditiile respectarii baremurilor legale de cazare (maxim 150 euro/zi).
-asigurarile de sanatate, la cerere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63512000-1 - Vanzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de vanzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete ? cazare
Valoarea estimata fara TVA: 120, 967RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- 1% din valoarea estimata a contractului;? perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, ? modalitatea de constituire conform reglementatarilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, ? situatia retinerii: conform conditiilor art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006? emiterea garantiei este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania - Modul de constituire a garantiei de buna executie - scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formularul 6), - Conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006- este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania- cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA- garantiade buna executiedevineanexalacontract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: Completarea formularului 10
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Precizari suplimentare:
a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei
In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/ terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neancadrarea la art.181 din OUG 34/2006
Completarea formularului 11
Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de participare cu oferta independenta
Completare formularului nr.7 Declaratie pepropriaraspundereprin care ofertantul/candidatul certifica faptul ca participarea la procedura in cauza este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in prevederile art.691 dinOUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)
Completarea formularului 8 Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Persoana din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire este Robert BUCUR, Director General ORDA.Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibilsau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si/sau art.181 din OUG 34/2006 sau art.9 alin1) din ord.509/2011, aceasta va fi exclusa de la procedura pentru atribuirea contractului. Certificat constatator privind obiectul de activitate-Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Licenta de turism valabila la data depunerii
DepunereaLicentei de turism valabila la data depunerii, in copie cu mentiunea ??conform cu originalul??Calitate de membru IATA si ANAT
Operatorul economic selectat pentru incheierea contractului trebuie sa demonstreze calitatea de membru IATA si ANAT (copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Documente privind forma de inregistrare-Persoane juridice /fizice straine
Documenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanajuridica/fizicasaudeatestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, inconformitatecuprevederilelegaledintaraincareofertantulesterezident.Certificate/ documente valabile la data deschiderii prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate servicii de organizare de festivaluri si/sau de comunicare si relatii publiceDocumentele vor fi prezentate in traducere autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice, obligatoriu prezentarea ultimului Bilant contabilPrezentarea formularului? Informatii generale?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Implementarea sistemului de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP pentru a putea participa la licitatia electronica.Licitatia electronica se finalizeazacu o runda finala.Pasul de licitare este de 0, 1% din valoarea estimata a contractului.obiectul procesului de reofertare: pretulNumarul de runde ale licitatiei electronice: 1.Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In conformitate cu fisa de date
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, ca mod de departajare a ofertelor autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR. 118, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010067, Romania, Tel. +40 213175080, Email: [email protected], Fax: +40 213175080, Adresa internet (URL): www.orda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer