Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii-DIRIGINTE SANTIER al lucrarii RETEA DE CANALIZARE SAT SIBIEL SI STATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SACEL, SIBIEL, FANTANELE SI MAG


Anunt de intentie numarul 7128/23.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVAIN - LIVIU HULEA, Tel.0269/553512, 553572, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii-DIRIGINTE SANTIER al lucrarii RETEA DE CANALIZARE SAT SIBIEL SI STATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SACEL, SIBIEL, FANTANELE SI MAG
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: sat SIBIEL, jud.SIBIU
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Contract de prestari servicii - DIRIGINTE SANTIER la obiectivul RETEA DE CANALIZARE SAT SIBIEL SI STATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SACEL, SIBIEL, FANTANELE SIMAG
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000 si 30, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74262100-4 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
nue cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.sigurantamuncii.ro, www.securitateamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2007 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer