Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii ecologizare - inchirierea si intretinerea toletelor ecologice


Anunt de participare numarul 38821/10.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel.021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii ecologizare - inchirierea si intretinerea toletelor ecologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii ecologizare - inchirierea si intretinerea toletelor ecologice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90250000-4 - Servicii de dezinfectare si dezinfestare in mediu urban sau rural (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii ecologizare - serviciciul de inchiriere si intretinere a 600 toalete ecologice mobile, 30 toalete pentru persoane cu dezabilitati fizice, precum si un nr. de 50 toalete automate racordabile la sistemul de canalizare
Valoarea estimata fara TVA: 43, 755, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara in favoarea Municipiului Bucuresti in valoare de 400.000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea este asigurata de la bugetul local siplatile se vor efectuata prin virament in conturi de trezorerie;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
operatorii economici trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, conform cerintelor din documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale; obligatii contractuale in derulare; informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , linie de finantare in valoare de minimum 1.400.000 EURO conform doc. de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este de :10.500.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principale prestatii in ultimii 3 ani, fisa experienta similara - indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a max. 3 contracte de servicii de natura similara cu o valoare cumulata a contractelor de minim 3.500.000 lei, recomandare, istoricul litigiilor, informatii privind dotarile specifice, resurse umane si structura managementului, informatii privind subcontractantii/asociatii, referatul tehnic de evaluare a toaletelor ecologice emis de Ministerul Sanatatii Publice, acceptul de evacuare si permisele de vidanjare emise de SC Apa Nova S.A pentru fiecare autovidanja, Autorizatia de Mediu pentru salubrizarea toaletelor ecologice prin vidanjare emisa de Agentia pentru Protectia Mediului Bucuresti, conform doc. de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
max. 3 contracte de servicii de natura similara cu o valoare cumulata a contractelor de minim 3.500.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria PMB, incep cu 09.11.2007, de luni pana joi, intre orele 12.00-15.00.cu imputer, Doc atrib este disponibila si la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2007 10:30
Locul: Municipiul Bucuresti, Bd. Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, etaj 1, cam. 136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice delegat al ofertantului participant trebuie sa prezinte o imputernicire de reprezentare, care trebuie inregistrata (cu nr. si data) la sediul ofertantului in momentul transmiterii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel.+40213104641 , Email: , Fax: +, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060084, Romania, Tel.40213104641, Email: [email protected], Fax: 40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire, in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bucuresti, Directia de Achizitii Concesionari si Contracte
Adresa postala: Bd. Regina Elisabeta, Nr.47, Sector 5, etaj 1, cam 136 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.40213055530, Email: [email protected], Fax: 40213055530, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2007 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer