Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii hoteliere, de cazare si de restaurant


Anunt de participare numarul 126152/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC Magnum SRL
Adresa postala:  B-dul Carol I, nr.51, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020914, Romania, Punct(e) de contact:  SERBAN PENCULESCU, Tel. 021 314 32 58, In atentia:  Daniela DOCSANESCU, Email:  [email protected], Fax:  021 314 32 58, Adresa internet (URL):  www.magnumevent.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de turism - tur operatoare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii hoteliere, de cazare si de restaurant
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii hoteliere, de cazare si de restaurant in vederea implementarii activitatilor de formare in cadrul proiectului "Formarea cadrelor didactice din invatamantul profesional si tehnic-profil servicii pentru extinderea metodei moderne interactive de invatare firma de exercitiu" POSDRU/57/1.3/S/33440
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.2)
55110000-4-Servicii de cazare la hotel (Rev.2)
55300000-3-Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 512, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.08.2011 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare conf. informatiilor din doc. de atribuire pag.11, pct.VI, subpct.VI.3 si garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect "Formarea cadrelor didactice din invatamantul profesional si tehnic-profil servicii pentru extinderea metodei moderne interactive de invatare firma de exercitiu" POSDRU/57/1.3/S/33440
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate si de neincadrare in situatiile prevazute la art.180 si art.181-in original-Formular 1
Certificat fiscal eliberat de Administratia Financ. teritoriala la care este arondat cu sediul ofertantul care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor asig. soc. catre bugetul gen. consolidat-in original sau copie legalizata
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale-in orig./copie legalizata
Declaratiile privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.93(1), art.94 si art.96(2)(a)din Reg.(CE) nr.1605/2002 privind Reg. Financ. aplicabil bugetului general al Comunitatilor Europene, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original si traducere legalizata ?Formular 2
Declaratie privind conflictul de interese pt ofertanti conf.art.69^1-Formular 3-in original
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formular 4-in original
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 5-in original
Cerificat constatator emis de ORC sau echivalent-in orig.sau copie legalizataCertificat de inregistrare pt pers. fizice sau juridice-elib.de Min.Justitiei, ORC sau echivalent-in copie legalizata
Certificatul de clasificare a structurii de primire turistica, emis de Min.Dezv.Reg.si Turismului - copie legalizata
Avize legale de functionare ale structurii turistice inclusiv pt restaurant(PSI, sanitar si sanitar veterinar-copii conforme cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Fisa de informatii generale si centralizatoare a situatiei economico ? financiare a ofertantului ? in original- Formular 6.In cazul persoanelor juridice / fizice strainePrezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor documente este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente in copie certificata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri al exercitiului financiar al ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala cu de 2 ori valoarea estimata a lotului pentru care acesta depune oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii, in domeniu, in ultimii 3 ani ? in original -Formular nr. 7
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si de conducere, in original -Formular nr. 8.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
119/MGM/11.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2011 12:00
Locul: S.C. Magnum S.R.L., B-dul Carol I, nr.51, parter, apartamentul 2, interfon 02, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Formarea cadrelor didactice din invatamantul profesional si tehnic-profil servicii pentru extinderea metodei moderne interactive de invatare firma de exercitiu" POSDRU/57/1.3/S/33440
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021 319 16 49, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Magnum SRL
Adresa postala:  B-dul Carol I, nr.51, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020914, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021 314 32 58, Adresa internet (URL):  www.magnumevent.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2011 19:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer