Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari Servicii hoteliere, Servicii pentru organizarea evenimentelor, Servicii de restaurant si de servire a mancarii, Servicii de transport aerian, pentru desfasurarea activitatilor vizate de proiect; loturile 1, 2 si 3;


Anunt de participare numarul 136268/06.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL NATIONAL AL ASISTENTILOR SOCIALI DIN ROMANIA
Adresa postala: Str. Biserica Amzei nr 29, etaj 3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010393, Romania, Punct(e) de contact: Doru Buzducea, Tel. +40 213175125, In atentia: Adrian Ilie, Email: [email protected], Fax: +40 318172047, Adresa internet (URL): www.cnasr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organizatie profesionala, neguvernamentala, de interes public, cu personalitate juridica
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari Servicii hoteliere, Servicii pentru organizarea evenimentelor, Servicii de restaurant si de servire a mancarii, Servicii de transport aerian, pentru desfasurarea activitatilor vizate de proiect; loturile 1, 2 si 3;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de prestari servicii implica prestarea de servicii de cazare, servicii pentru organizarea evenimentelor, servicii de restaurant si de servire a mancarii, pentru participanti si echipa de implementare a proiectului, inclusiv servicii de transport aerian pentru echipa de proiect, necesare desfasurarii activitatilor din cadrul proiectului?COMBAT ? Consiliere, Ocupare, schimbarea Mentalitatilor, eliminarea Barierelor, Accesibilizare, Training.?
Serviciile solicitate de Achizitor sunt descrise in Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.2)
55300000-3-Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.2)
60400000-2-Servicii de transport aerian (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de prestari servicii implica prestarea de servicii de cazare, servicii pentru organizarea evenimentelor, servicii de restaurant si de servire a mancarii, pentru participanti si echipa de implementare a proiectului, inclusiv servicii de transport aerian pentru echipa de proiect, necesare desfasurarii activitatilor din cadrul proiectului?COMBAT ? Consiliere, Ocupare, schimbarea Mentalitatilor, eliminarea Barierelor, Accesibilizare, Training.?
Cantitatea si domeniul aferente Loturilor 1, 2 si 3 sunt descrise in Anexa B Informatii privind loturile. Serviciile solicitate de Achizitor sunt descrise in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 371, 656RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare pentru fiecare lot in parte eliberata in numele ofertantului, si emisa de catre o societate bancara sau de o societate asigurari in cuantum de: -Pentru Lotul 1 - [15000] Lei;
-Pentru Lotul 2 ? [8000] lei;
-Pentru Lotul 3 ? [20000] lei.Pentru ofertantii care constituie garantia de participare in alta moneda, se va lua in considerare cursul de schimb leu/moneda nationala respectiva aplicabil la data constituirii garantiei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv (60) de zile calculate de la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art 86 din HG. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Atentie!OBLIGATORIU: Garantia de participare va fi prezentata separat intr-un plic sigilat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare, si se ataseaza la coletul sigilat;?Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si si avand perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.?Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei de participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM , conformprevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare)?Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia autoritatii contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA, completata conform Formularul nr. 18 din Sectiunea Formulare, al Documentatiei de atribuire. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Scrisoarea de garantie de buna executie se prezinta in original. Nota: Ofertantii tip I.M.M. doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de buna executie vor depune Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Axa Prioritara 6, Domeniul Major de Interventie 6.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006:
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, in original. (Daca este cazul acest formular va fi prezentat si de catre tertul sustinator)
- Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si documenteprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG. 34/2006, in original.Ofertantul va prezenta Certificate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente, in luna anterioare celei in care se depun ofertele, privind impozitele si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), , respectiv:
(i) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale;
(ii) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat.
Ofertantii de nationalitate straina vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta;
- Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, in original.- Cerinta nr. 4 Certificat privind participare la procedura cu respectarea regulilor de concurenta:
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 7 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, in original.
- Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006:
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 8 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006?, in original. Acest formular va fi prezentat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul. - Persoane juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza teritoriala isi are sediul ofertantul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; Documentul se va prezenta in original sau copie legalizata.
- Persoane juridice/fizice straine: Ofertantul va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Persoane juridice/fizice romane
- Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de:
-Pentru Lotul 1- minim[900000] lei;
-Pentru Lotul 2- minim[400000] lei;
-Pentru Lotul 3- minim[1000000] lei;
- Cerinta nr.2 Inregistrare la organele fiscale competente
- Informatii privind capacitatea economico-financiara Persoane juridice/ fizice straine
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat/presteaza in ultimii 3 aniservicii in cadrul unui contract sau unui numar maxim de [5] contracte de servicii de organizare evenimente ( de natura celor care fac obiectul prezentului contract)in care participarea ofertantului sa fi fost de o valoare totala cumulata de:
-Pentru Lotul 1 ? [866.200] lei;
-Pentru Lotul 2 ? [400.000] lei;
-Pentru Lotul 3 ? [1.000.000 ]
- Cerinta nr. 2 Ofertantul dispune, pentru fiecare lot in parte, de o echipa de proiect formata din:
- minim [2] membri avand experienta de minim [3] ani in prestarea de activitati conform celor vizate prin prezentul contract;
- un manager de contract avand experienta de minim [3] ani in managementul unor contracte ce au prevazut prestarea de activitati conform celor vizate prin prezent
- Cerinta nr. 1 Ofertantul dispune de o certificare privind sistemul de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
30%
Descriere: operativitatea cu care furnizorul de servicii poate pregati organizarea evenimentului, respectiv termenul in care prestatorul de servicii va putea organiza evenimentul din momentul primirii comenzii ferme de la autoritatea contractanta
3.
oferta tehnica
30%
Descriere: identificarea riscurilor care pot fi asociate implementarii fiecarui tip de eveniment si propunerea de solutii in vederea prevenirii/reducerii acestora
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
688
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 13:00
Locul: Sediul CNASR, Bucuresti, str. Biserica Amzei nr.29, etaj 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013; Axa Prioritara 6, Domeniul Major de Interventie [6.2] Proiect: Combat ? Consiliere, Ocupare, schimbarea Mentalitatilor, eliminarea Barierelor, Accesibilizare, Training.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale.Modalitatea de departajare: PretulDaca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata poate exercita caile de atac prevazute de lege, Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer