Licitatie Publica - contract de prestari servicii patrulare cu cai
Anunt de participare numarul 143848/24.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: gabriel florin andrei, Tel. +40 731199333, Email: [email protected], Fax: +40 215391509, Adresa internet (URL): www.plmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de prestari servicii patrulare cu cai
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: parcurile aflate in administrarea primariei municipiului bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: frecventa contractelor va fi anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
partularea cu cai in parcurile administrate de primaria municipiului bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79715000-9 - Servicii de patrulare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de patrulare cu cai
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
perioada de valabilitate a garan?iei de participareeste de 90 de zile de la data depunerii ofertelor , cuantumul garan?iei va fi in suma de 22000, 00 lei reprezentand2% din valoarea estimata a contractului?i se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in condi?iile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari ? formularul 6 care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta mai sus.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiaOferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiei publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a oferteiIn cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din valoarea mai sus men?ionata. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMContul in care se va depune garantia de participare : RO93TREZ7055006XXX006860, Trezorerie sector 5, Bucuresti garan?ia de buna execu?ie se exprima procentual ?i reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului ?i se constitue sub forma unei scrisori bancare. In cazul in care valoarea garan?iei de buna execu?ie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la caserie a unor sume in numerar. Garantia de buna executie se constitue in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii de ambele par?i a contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul precizat, da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se poate constitui in procent de 2, 5% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMPerioada de valabilitate a garantiei bancare de buna executie va fi valabila inca 14 zile de la data limita de finalizare a contractuluiGarantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declara?ie privind eligibilitateaCerin?a obligatorie ? se va completaformular 12A
Declara?ie privind calitatea de participant la proceduraCerin?a obligatorie -se va completa formular 12C in concordan?a cu regulile de concuren?a ?i in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/2012
Declara?ie privind neancadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Cerin?a obligatorie ? formularul 12B
Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie certificata?conform cu originalul?
Certificat de atestare fiscala privind taxele ?i impozitele locale, care sa prezinte situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte copie certificata?conform cu originalul?
Din certificate trebuie sa rezulte situa?ia datoriilor scadente de plata a impozitelor ?i taxelor catre stat, in luna anterioara celei in care se deschid oferteleCertificat constatator emis de Ofirciul Registrului Comer?ului, in copie cu men?iunea?conform cu originalul?din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului emis in luna anterioara datei deschiderii ofertelorDeclara?ie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art 69^1 Cerin?a obligatorie- Se va completa formularul C2 privind conflictul de interese pentru ofertan?i/candida?i subcontractant, cat ?i ter?ul sus?inator . In ceea ce prive?te organizarea, derularea , finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu func?ie de decizie in cadrul institu?iei sunt Dir. Gen Ion ?incu, ?ef Serviciu buget Mihaela Carnaru, ?ef Juridic Carmen Barbu, ?ef Serviciu Achizi?ii Investi?ii Andrei Gabriel, Primar Gen Sorin Mircea Oprescu , consilieri locali: Alexandre Fontoura Lacramioara, Angelescu Ramiro, Boaja Minica, Bologa Catalin, Campeanu Remus, Comanescu Mihai, Comanici Ancuta, Comsa Cornel, Cretu Simona, Darabont Alexandru, Deaconescu Ionel, Dinu Maria, Draghici Aurelia, Florescu Dragos, Georgescu Bogdan, Ghita Richard, Giugulea Mihai, Iliescu Catalin, Ilina Ion, Manolache Valeriu, Margarit Nicolae, Marin Stefanel, Mustaciosu Vlad, Naghi Gabriel, Neacsu Adrian, Nicolae Andrei, Nicolaescu Marcel, Nicolescu Cristina, Olteanu Cristian, Orzata Radu, Peptan Mihai, Pieptan Cornel, Pirvu Cosmin, Popa Maria, PopescuDorin, Popescu Eugenia, Popescu Manuela, Poterasu Cornel, Radulescu Stefan, Raicu Mircea, RizoiMircea, Sava Ioan, Stan Ion, Stetco Ioan, Tache Felix, Talau Mihnea, Tanase Ion, Tapardel Ana, Tugurel Marius, Vaduva Silviu, Voicu Mihai, Zorkcozy Julia
Certificatul de participare cu oferta independentaSe va completa formularul privind certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului Pre?edintelui ANRMAP nr 314/2010 Cerin?a obligatorieCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unita?ii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea i?i are sediul social privind plata obliga?iilor de stat sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie lizibila cu men?iunea? conform cu originalul?
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comer?ului in original, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal: servicii de patrulare cu cai
Nota: in situa?ia documentelor emise in alta limba decat romana, acestea vor fi inso?ite de traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fi?a de informa?ii generale ? formularul 14
Bilan?urile contabile 2010, 2011, 2012 semnate ?i vizate de DGFP cursul mediu de referin?a 2010 - 4, 2848, 2011-4, 3197, 2012 - 4, 4287 trebuie sa fie de cel putin 1.100.000 lei
Declara?ie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informa?ii privind situa?ia economico - financiaraFi?a de informa?ii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor de asigurarea a ordinii ?i lini?tii publice prin patrulare calare , natura similara si acelasi domeniu prestate in ultimii 3 ania caror valoare cumulata sa fie de minim 1.100.000 lei, exclusiv TVA.Pentru dovedirea celor declarate ofertan?ii vor depune documente relevante ale contractelor sau recomandari in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, care con?in informa?ii privind durata, obiectul, valoarea, etc. Completare ?i prezentare tabel anexa lista, contract/document constatator
Declaratie pe proprie raspundere privind mijloacele tehnice.
Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului: 24 agen?i paza (atesta?i) profesional care sa aiba o experien?ade minim 3 ani in prestarea activita?ii de paza prin patrulare cu cai.Pentru persoanele agen?i paza calare - indeplinirea cerin?ei va fi sus?inuta in anexa cu prezentarea atestatului profesional, a dovezilor privind experien?a minima necesara pentru realizarea activita?ii ?i prezentareacontractelor individuale de munca
Declara?ie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca animalele (caii)ce vor fi folosite in serviciul de patrulare au fost special antrena?i pentru execuatarea serviciului de patrulare in zonele aglomerate (parcuri, artere rutiere, etc) , focul ?i focul de arma.
Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul propriu de asigurare a calita?ii. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie cumen?iunea conform cu originalul ?i trebuie sa fie valabil la data limita de depunere ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informa?ii privind capacitatea tehnica (obligatoriu)Documente care atesta certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S025-038579 din 05.02.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2013 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATI CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTATI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care procedura de atribuire este offline si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256^2din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALE DE POLITIE LOCALA SI CONTROL A MUNICIPIULUIBUCURESTI
Adresa postala: B-DUL LIBERTATII NR 18, BL 104, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050706, Romania, Tel. +40 215391415, Email: [email protected], Fax: +40 215391509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2013 09:12