Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii paza


Anunt de participare numarul 71347/30.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02855
Adresa postala: STRADA GURGHIULUI, F.N., Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: BRUMA EDUARD, Tel.0265534222, In atentia: BRUMA EDUARD, Email: [email protected], Fax: 0265534367
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediul U.M. 02855 Reghin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 008, 452RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract are o durata de 245 zile (01.05-31.12.2009) cu posibilitatea de prelungire pe 4 luni (120 zile). Valoarea maxima estimata a primului contract este de 207529 lei fara T.V.A.Durata si valoarea urmatoarelor contracte subsecvente vor fi stabilite in functie de creditele bugetare alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru incheiat cu un operator economic in vederea atribuirii contractelor subsecvente de prestare a serviciului de paza la sediul U.M. 02855. Contractele subsecvente se atribuie operatorului economic castigator al licitatiei restranse.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati pentru fiecare contract subsecvent:
1.2009 =minim 20.580 ore si maxim 35.040 ore2.2010 =minim 20.580 ore si maxim 40.392 ore
3.2011 =minim 20.580 ore si maxim 40.416 ore
4.2012 =minim 20.580 ore si maxim 40.392 ore
Valoarea estimata fara TVA: 2, 008, 452RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 30.04.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 3000 lei - prin depunere la casieria unitatii sau scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare - Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Participarea la atribuirea si derularea contractelor este conditionata de obtinerea/detinerea avizului de securitate eliberat de autoritatea competenta din M.Ap.N.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare obligatorii pentru selectie:
1.Decl. privind eligibilitatea cf. art. 180 / OUG.34/2006 (Formular 12A);
2.Decl.privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181/OUG.34/2006 (Formular 12B);
3.Certif. de inreg. fiscala eliberat de O.R.C. valabil, din care sa rezulte: obiectul de activitate, asociatii si administratorii, sediul principal si secundar, punctele de lucru, mentiuni privind incadrarea in prevederile art. 21 lit. d-g, /Legea 26/1990.
4.Certif. fiscal privind situatia achitarii impozitelor si taxelor locale, eliberat de Directia Impozite si taxe locale, valabil;
5.Certif. de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriala de pe raza careia are sediul social, privind plata obligatiilor la buget, valabil;
6.Documente privind indeplinirea standardelor de asigurare a calitatii conform prevederilor art. 191-193 /OUG.34/2006( ISO 9001:2000, sau sa prezinte alte documente prin care se atesta faptul caindeplineste standardele de asigurare a calitatii);
7.Licenta eliberata de I.G.P.R. cf. legii 333/2003;
8.Aviz de securitate eliberat de autoritatea competenta din M.Ap.N. sau notificare prin care se atesta ca este avizat pentru relatii contractuale cu o alta autoritate contractanta din M.Ap.N. Cei care nu detin avize de securitate pot depune chestionare de securitate, prevazute in H.G. 585/2002-anexa 25 completate, la sediul U.M. 02855, in perioada 02-05.02.2009, orele 08.00-14.00
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale;
2.Bilantul contabil pentru anul 2007 si 2008 (daca nu este finalizat se prezinta bilantul contabil pe semestrul I/2008);
3.Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (servicii paza)din ultimii 3 ani(2 ani pentru operatorii economici cu o vechime mai mica)sa fie cel putin egala cu valoarea maxima estimata a celui mai marecontract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit (405571 lei);4.Recomandari din partea a minim 2 beneficiari, aferente contractelor de paza finalizate in ultimii 3 ani(2 ani pentru operatorii economici cu o vechime mai mica)sau in curs de derulare cu o durata de minim 1 an.
NOTA: Documentele vor fi depuse in etapa I, pana la data de 05.03.2009 ora 08.30, la sediul U.M. 02855 Reghin, original sau copie legalizata, in plic sigilat si stampilat. Vor fi exclusi operatorii care nu prezinta aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2 ani pentru operatorii economici cu o vechime mai mica) (formularul 12I)
2.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii paza din ultimii 3 ani (2 ani pentru operatorii economici cu o vechime mai mica) (formularul 12E).
3.Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, protectia mediului si legislatia muncii.
NOTA: Documentele prevazute la punctele III.2.1 si III.2.3, vor fi depuse in etapa I, pana la data de 05.03.2009 ora 08.30, la sediul U.M. 02855 Reghin, original sau copie legalizata, in plic sigilat si stampilat. Vor fi exclusi operatorii care nu prezinta aceste documente. Modelele de formulare se gasesc in M.O. nr. 894 bis. partea I, din 02.11.2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Personalul ce va fi folosit pentru prestarea serviciilor trebuie sa indeplineasca obligatoriu cerintele impuse de legea 333/2003 art. 39-40
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 25
Punctaje acordate: -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2 ani)mai mare de 405571 lei fara TVA = 1 pct.-pt. recomandari din partea a altor beneficiari (2 buc.)=2 pct.Calif. et.II=min.3 pct.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-158 din 21.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2009 10:30
Locul: U.M. 02855 Reghin (pentru deschiderea ofertelor)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, observatori din cadrul Ministerului Finantelor Publice si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Tg Mures
Adresa postala: str. Justitiei, nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 000000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al U.M.02574 Bucuresti
Adresa postala: B-dul Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.0213195858
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2009 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer