Licitatie Publica - Contract de prestari servicii, pentru intretinerea si repararea aparaturii medicale aflate in dotarea unitatii.
Anunt de intentie numarul 16683/06.01.2010
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Voicu, Tel.021/319.6002, Email: [email protected], Fax: 021/319.6002, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii, pentru intretinerea si repararea aparaturii medicale aflate in dotarea unitatii.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Sediul UM 02548 Bucuresti din Calea Plevnei, nr.134, sector 1
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 405, 000RON
Se intentioneaza achizitionarea de servicii similare grupate sub codul CPV 50400000-9
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50400000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si de precizie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedurile de achizitie urmeaza a fi declansate dupa aprobarea bugetului unitatii, incepand cu cel mai devreme 01.02.2010. Data declansarii procedurilor de achizitie se va stabili in functie de necesitatile existente in unitate.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.securitatea-muncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2010 12:07