Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii plan de management si realizare studii


Anunt de participare numarul 113787/05.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia SNAGOV
Adresa postala:  Soseaua Snagov, nr.78, Localitatea:  Snagov, Cod postal:  077165, Romania, Punct(e) de contact:  Maitan Valerica, Tel. 021 323 9905 Mobil 0723573033, Email:  [email protected], Fax:  021 323 9905, Adresa internet (URL):  www.fundatiasnagov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organizatie non-guvernamentala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii plan de management si realizare studii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Aria naturala Protejata "Lacul Snagov"
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de revizuire plan de management si studii stiintifice in cadrul proiectului ?Aria Naturala Protejata ?Lacul Snagov? ? Management adecvat prin revizuire Plan de mangement pe baza de studii stiintifice, Informare si Constientizare ? - cod SMIS CSNR 17610.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90713000-8 - Servicii de consultanta in probleme de mediu (Rev.2)
79311200-9-Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini din cadrul documentatiei de atribuire (Sectiunea III) - publicate la pagina: http: //www.fundatiasnagov.ro/ro/documente.php si in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 862, 206RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: 10.000 RON- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la depunerea ofertei.- Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Buget de stat: 20% din val. eligibila; FEDR: 80% din val. eligibila; Fundatia Snagov: valoarea neeligibila.- Platile se vor realiza conform modelului de contract din cadrul Caietului de Sarcini.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in cazul asocierii, acordul de asociere va fi autentificat notarial de catre castigator
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte: - completare Formular nr. 5 (Declaratie privind eligibilitatea)
- completare Formular nr. 6 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006)- completarea Formular nr. 7 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura)
- completare Formular nr. 12 (Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta)
- Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat: Certificat de atestare fiscala de la ANAF si Certificat de atestare fiscala privind situatia taxelor si impozitelor datoratebugetului local (Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata si vor trebui sa fie valabile la data deschiderii ofertelor).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Prezentare Formular nr. 3 (Fisa informatii generale ofertant) cu declararea cifrei de afaceri, precum si a nivelului indicatorilorlichiditate generala si solvabilitate patrimoniala, pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009)-original.
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuiesafiemaimaresauegalacuechivalentul a 400.000 euro.
Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
- Indicatorii lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) ? sa indeplineasca urmatoarele conditii:
? Lichiditate generala(Active circulante/datorii curente) x 100: minimum 80%
? Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasive) x 100- Prezentare Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vor fi vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata., in copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Beneficiarul isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv:
ANUL CURS EURO
2007 3, 3353
2008 3, 6826
2009 4.2399Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acestea are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, conform art. 186, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate, conform Formularul nr. 17. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al ciferi de afaceri, atunci angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractante prin implicarea sa directa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Declaratie privind lista principalelor prestatii similare cu obiectul contractului, din ultimii 3 ani, conform Formularului nr. 8, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
2. Se solicita completarea Formularului nr. 11 (Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere).
3. Se solicita completarea Formularului nr. 9 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului).
4. Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Standard privind sistemele de management al mediului ISO 14001 sau certificate echivalente.Se vor prezenta: Copie certificate in conformitate cu originalul pentru ? ISO 9001, ISO 14001, sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2011 14:00
Locul: Sediul Fundatiei Snagov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In baza unei imputerniciri semnata de catre reprezentantul legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu- Axa prioritara 4 ? Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al beneficiarului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic propriu-Fundatia Snagov
Adresa postala:  Sos Snagov nr. 78, Localitatea:  Snagov, Cod postal:  077165, Romania, Tel. 0213113085, Email:  [email protected], Fax:  0213113085, Adresa internet (URL):  www.fundatiasnagov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2011 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer