Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de proiectare pt. instalatii tehnologice de producere energie electrica si termica in regim de cogenerare, Contract de proiectare pt. inchidere bucla retele 6kV de alimentare a sistemului de semnalizare luminoasa a PDA 2, Contract de proiectare


Anunt de intentie (utilitati) numarul 15930/15.07.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Mihut, Tel.2041320, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activitti aeroportuare
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de proiectare pt. instalatii tehnologice de producere energie electrica si termica in regim de cogenerare
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu prefezabilitate si studiu de fezabilitate pentru instalatii tehnologice de producere energie electrica si termica in regim de cogenerare si studiu de bilanturi energetice in incintele aeroportului
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71314300-5-Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de proiectare pt. inchidere bucla retele 6kV de alimentare a sistemului de semnalizare luminoasa a PDA 2
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de fezabilitate si proiect de executie pentru realizarea lucrarii inchiderea buclei retelei de 6kV de alimentare a sistemului de semnalizare luminoasa a PDA 2
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 960, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de proiectare celule medie tensiune pentru PT 13, PT22, PT23, PT26 si PT31
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare celule medie tensiune pentru PT 13, PT22, PT23, PT26 si PT31
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de proiectare modernizare celule 6kV - PDA2
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare modernizare celule 6kV - PDA2
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de proiectare SF pt. constructie pozitie izolata
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu fezabilitate pentru constructie pozitie izolata
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in invitatia de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de proiectare extindere TVCI in zonele de operatiuni aeriene
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere TVCI in zonele de operatiuni aeriene studiu de fezabilitate si proiect de executie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
79421200-3-Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
18 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in invitatia de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de proiectare pt. magazie de vopseluri
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu fezabilitate si proiect de executie pentru magazie de vopseluri
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71327000-6-Servicii de proiectare a structurilor portante (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in invitatia de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
alte informatii se vor regasi in anuntul/invitatia de participare
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 2, 660, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2009 17:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer