Licitatie Publica - contract de proiectare si executare lucrari pentru Reorganizare interioara in Terminal AIBB-AV
Anunt de participare (utilitati) numarul 110762/03.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Valentina Harabor, Tel. 0212041408, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0212041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de proiectare si executare lucrari pentru Reorganizare interioara in Terminal AIBB-AV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: CNAB - Punctul de lucru AIBB-AV
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de servicii de epxertiza tehnica a cladirilor, inclusiv a instalatiilor aferente, elaborare DALI, elaborare a proiectului de executie si executia lucrarilor de Reorganizare interioara in Terminal AIBB-AV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
45213331-2-Lucrari de constructii de cladiri aeroportuare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii proiectare si executie lucrari conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 814, 883EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. de participare= echivalenul a 8100 euro la curs prevazut la I.6.3 din docum. si gar. de buna executie de 10% din val totala a contr., constituita conf pct. O.1. din docum.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul va fi finantat din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CNAB poate solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita pt pers jur romane: 1.declaratie privind eligibilitatea; 2. certificat atestare fiscala emise de AFP; 3. certificat privind impozite si taxe locale emis de primarie; 4.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Se solicita pt pers jur straine cu sucursala inregistrata in Rom: cumulativ, documente identice celor solicitate pers jur romana, aferente atat sucursalei cat si soc mama, emise de autoritatea competenta din tara unde isi are sediul
Se solicita pers jur straine: documente similare celor solicitate pers jur romane, emise de autoritatea competenta din tara unde isi are sediul
Se solicita, de asemenea: 1. certificat constatator si certificat de inmatriculare emise de ONRC; 2. autorizatie AACRpe numele ofertantului pt expertiza tehnica, proiectare si executare lucrari infrastructuri aeroportuare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: 1. experienta similara=finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de proiectare si executare lucrari similare din care cel putin uunul sa fi avut o val de min. 500.000 euro si beneficiar un aeroport international; 2. resurse umane= un responsabil tehnic cu executia; experti tehnici atestati pt A1, B1, Ie, Is dar atestati si de MCPN; un proiectant atestat de MCPN; un verificator tehnic atestat de MCPN, un diriginte de santier atestat de MCPN; 3. lista cu suncontractanti autorizati de AACR conf. pct. H3.3 din documentatie; 4. certificat EN ISO 9001 pt proiectare si executie lucrari, pe numele ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 10:00
Locul: sediul CNAB - Corpul logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La intocmirea ofertei se va tine seama de faptul ca pentru obiectivul AIBB - AV s-a declansat procedura de clasare ca monument istoric.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNAB - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, nr. 224E, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel. 021/2041442, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2010 09:27