Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ? Modernizare strazi oras Sulina?- oras Sulina, judetul Tulcea.


Anunt de participare numarul 139648/16.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SULINA (PRIMARIA ORASULUI SULINA)
Adresa postala: str. a I-a nr.180, Localitatea: Sulina, Cod postal: 825400, Romania, Punct(e) de contact: ALINA PICU, Tel. +40 240543003, In atentia: Compartimentului achizitii publice, Email: [email protected], Fax: +40 240543661, Adresa internet (URL): www.primaria-sulina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de proiectare si executielucrari pentru obiectivul de investitii ? Modernizare strazi oras Sulina?- oras Sulina, judetul Tulcea.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Sulina, judetul Tulcea.
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de terasamente, fundatii piatra sparta, montari borduri, executare acostamente, montare pavele, semnalizari rutiere.Se recomanda op.economici vizitarea amplasament, ptr a evalua pe proprie rasp, cheltuiala si risc, datele necesare pentru elab ofertei.Vizitarea amplasament se poate face incepand cu orele 14:30 de la data publicarii anuntului de participare in SEAP.Pers de contact: Ispas Aurel. AC nu isi asuma raspunderea cu privire la niciun aspect din perioada executarii lucrarilor ptr nevizitarea de catre operatorii economici a amplasamentului viitoarei lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia lucr de proiectare si exec ptr obiectiv de investitii?Modernizare strazi oras Sulina?, cf CS/SF. Servicii de elaborare Expertiza tehnica, intocmirea documentatiilor ptr obtinerea avizelor impuse prin CU, PT si DDE, CS, documentatie tehnica ptr obtinerea AC(DTAC), documentatie tehnica ptr organizarea executiei lucrarilor(DTOE), verificare proiect de catre verificatori tehnici atestati in conditiile lg (verificatorul de proiecte nu va fi in conflict de interese cu proiectantul), asistenta tehnica pe durata executarii lucrarilor, precum si executia lucrarilor la obiectivul de investitii ?Modernizare strazi oras Sulina?.Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 636.691lei, fara TVA;Valoarea estimata a executiei lucrarilor este de 21.360.661lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 997, 352RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se constituie cf art. 86 din HG 925/2006, astfel: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prez in original, in cuantumul si ptr perioada prev in documentatia de atribuire sau b)prin virament bancar cu OP in contul nr. RO44TREZ6445006XXX000175 deschis la Trezoreria Sulina, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Valoarea GP e de 329.960lei. Valabilitatea GP: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Suma ce va fi retinuta de catre AC, in cazul in care contestatia depusa de catre ofertant va fi respinsa de CNSC ca nefondata va fi de 9760lei.GP se restituie cf art. 88 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prez doc prev de LG 346/2004), GP se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de op economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica numai in cazul in care asocierea e alcatuita exclusiv din IMM (facand dovada in acest sens prin prez doc prev de LG 346/2004), indiferent daca acestea sunt pers fizice sau juridice romane sau straineIn cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op economici. GP emisa in alta limba decat romana va fi prez in original si va fi insotita de traducerea autoriz si legalizarea in lb romana.Model formular: Formular nr. 25 Cuantumul GBE e de 10% din val tot a ctr exclusiv TVA.Se const cf art.90 din HG 925/2006.Modul de const a GBE: a)instr de garantare emis in cond lg de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari sau b)retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale. In acest caz op.ec. are oblig de a deschide un cont la disp AC, la Unit de Trez a Stat din raza terit a sediului ofertant.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret ctr.Pe parcursul indepl ctr, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disp. prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stab. drept GBE in DA.AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.GBE se restituie in conf cu art.92 din HG 925/2006.In cazul ofert.din categoria IMM cf Lg 346/2004 (facand dovada in acest sens), GBE se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Model form: Formular nr.27.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat: - din fonduri MDRT- din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal (completare si prezentare, in original, Formularul nr. 4.- Cazier judiciar al operatorului economic.
- Cazier fiscal al operatorului economic
In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceste documente. Documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Conditie de calificare: Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal. Se va completa si prezenta, in original, Formularul nr.5. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, cu referiere doar la pct. a, c1 si d.
3) Certificat de atestare fiscala emis de catre Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat al statului si certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale eliberat de catre Organele Administratiei locale (Directia taxe si impozite locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (prezentate in original, copie legalizata saucopie conforma cu originalul). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, semnata de reprezentantul legalModalitatea de indeplinire: se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 6. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.
5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire: se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 7. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.6) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal. Se va completa si va prezenta, in original, Formularul nr. 8.
Pentru aceasta declaratie persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dimitriu Aurel ? Primar, Iacovici Laurentiu? Viceprimar , Picu Alina ?Secretar, Susciuc Alina ? presedinte fara drept vot in cadrul comisiei de evaluare, Ispas Aurel ? membru comisie de evaluare, Hergheligiu Silvia ? membru comisie de evaluare, Bahnaru Adina Maria? consilier local, Balan Maria- consilier local, Chirilov Vasile ? consilier local, Iacovici Laurentiu ? consilier local, Ivan Adrian ? Constantin ? consilier local, Cuzmin Alexandru ? consilier local, Andrei Victor ? consilier local, Rugina Paula ? consilier local, Nicolae Danut ? consilier local, Nastase Maria- consilier local, Nan Ionel ? consilier local, Popa Sorin ? consilier local, Oana Vasile ? consilier local). In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertii sustinatori sau subcontractanti, daca este cazul.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc), prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele emise in alta limba vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ certificatele/ formularele solicitate mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, servicii de proiectare, lucrari de drumuri, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat. Autoritatea contractanta, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca acesta prezinta copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare, codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal/secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolvenata, faliment sau suspendare temporara a activitatii). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ certificatele/ formularele solicitate mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Atestate, certificate privind capacitatea tehnica si/sau profesionala: permisul pentru desfasurarea activitatilor de constructie ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in ariile naturale protejate, in conformitate cu prevederile Legiinr. 82 / 1993 cu modificarile si completarile ulterioare privind constituirea RBDD si O.U.G. nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate si autorizatia de mediu pentru desfasurarea activitatilor de transport pasageri simarfuri pe cai navigabile inferioare, eliberata de Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii ? Tulcea si a permiselor de acces pe caile navigabile din RBDD, eliberate de Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii sau declaratie notariala ca se obliga ca in termen de 30 de zile de la semnarea contractului va solicita si va obtine permisul si autorizatia de mediu conform solicitarilor de mai sus.Se vor prezenta copii dupa atestat/autorizatia de mediu sau declaratie notariala , dupa caz.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ formularele solicitate mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul nr. 9 ?Informatii Generale? la care se vor atasa documente disponibile ale operatorilor economici care confirma indeplinirea cerintei. (bilant contabil sau extrase de bilant inregistrate la organele competente/raport de audit/raport al cenzorilor, etc).
Nivel minim impus: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 40.000.000 lei.
Cerinta 2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la /sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit sau alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ul. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la/sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit sau alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ului de executie, pentru primele 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in suma de 4.073.583 lei.
Nota
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota
Cerinta 1. Se va prezenta lista cu servicii similare prestate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertei si lista cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani, pana la data limita de depunere a ofertei.
Cerinta 2 Exp ca operator economic in proiectare executata in ultimii in 3 ani: maxim 3 ctr avand ca obiect proiectare in domeniul infrastructurii de transport rutier, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 600.000 lei fara T.V.A., din care cel putin un ctr trebuie sa fie de tipul proiectare drum cu pavele autoblocante.Se vor prez copii dupa parti relevante a (ale) contractului/elor, pv de receptie la terminarea lucrarilor, pv receptie partiala/finala a lucr.doc constatatoare emise de AC la finalizarea ctr, certificari de buna executie/ recomandari din partea beneficiarului, din care sa reiasa prestatorul/beneficiarul, serviciile, valorile, perioada si modul de indepl a obligatiilor pe parcursul derularii contractului/elor, daca au fost inreg neconformitati care au condus la refaceri partiale/totale de lucrari.
Cerinta 3. Experienta ca operator economic in executie in ultimii 5 ani: - maxim 2 contracte avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier, a caror lungime totala cumulata a fost de minim 21 km. Se vor prez copii dupa parti relevante a (ale) contractului/elor, pv de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala /receptie finala a lucrarilor, doc constatatoare emise de AC la finalizarea ctr, certificari de buna executie/ recomandari din partea beneficiarului, din care sa reiasa prestatorul, resp executantul/ beneficiarul, lucrarile, valorile, perioada si modul de indepl a obligatiilor pe parcursul derularii contractului/elor, daca au fost inreg neconformitati care au condus la refaceri partiale/totale de lucrari.
Cerinta 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniNOTA: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
Cerinta 5.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului (de conducere si specialitate) responsabilpentru indeplinirea contractului.
Cerinta 6. Dovada ca detine pers minim de specialitate ptr indeplinirea ctr.Pentru serviciile de proiectare ofertantul va face dovada ca detine cel putin: 2 proiectanti de specialitate, specialisti in domeniul drumuri ? minim 3 ani experienta in domeniul proiectare drumuri.Ptr pers de specialitate se vor prezenta: CV-urile pers responsabile direct cu indeplinirea ctr, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea ctr.Pentru dovedirea celor cuprinse in CV, se vor prezenta: - copii ale diplomelor obtinute, copii atestate/autorizatii, decizie de numire, copii dupa ctr de munca/ prestari de servicii / de colaborare, /angajamente dupa caz.Ptr fiecare specialist propus, care nu este salariat propriu, se va prezenta in orig o declaratie de disponibilitate ptr participare in cadrul acestui contract, completata conform Form.15.
Ptr exec.lucrar ofert va face dovada ca detine cel putin: 1 sef santier-ing spec drumuri avand o exp.prof in domeniul constructiei de drumuri de minim 3 ani;1 ing/sing/maistru spec in drumuri ptr coordonarea activitatii la obiectivul de invest.in vederea realizarii acestuia cu o vechime in domeniul constructiei de drumuri de minim 3 ani;1RTE atestat cf lg, specializarea drumuri, valabil la data depunerii ofert.;1 responsabil cu controlul calitatii CQ, specializarea drumuri, cu exp de minim 3 ani in domeniul infrastructurii de transport rutier;1 specialist responsabil cu protectia muncii, cu exp in domeniu.Ptr pers de spec.se vor prezenta: CV-urile pers responsabile direct cu indepl ctr, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indepl. ctr.Ptr dovedirea celor cuprinse in CV, se vor prez: -copii ale diplomelor obtinute, copii atestate/autorizatiii, decizie de numire, copii ctr munca/prestari servicii/de colaborare/angajamente dupa caz, declaratie de disponibilitate.
Cerinta 7. Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic ptr indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: 1 autogreder;1 basculanta;1 buldoexcavator;1 compactor;1 macara;1 gabara;1 salupa;1 echipament pentru determinarea capacitatii portante;1 echipament pentru determinarea planeitatii si rugozitatii.Se va prezinta dupa caz: a)copii dupa actul de proprietate/certificate de inmatriculare etc sau b)orice document care face dovada dreptului de folosinta asupra acestora.
Cerinta 8
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantii vor depune declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Cerinta nr. 10
Certificat privind managementul sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau certificateechivalente in domeniile proiectare si executie drumuri.(in cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare membru, conform partii din contract pe care o vor indeplini).
Cerinta nr. 11
Ofertantii vor prezenta, in copie conforma cu originalul, Certificatul/le privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniile proiectare si executie drumuri(in cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare membru, conform partii din contract pe care o vor indeplini).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: a)Pentru oferta cu pretul cel mai mic, in Lei fara TVA, se acorda punctaj maxim de 60 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 36 (1)si conexe din HG 925/2006 ; pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P1= (Pret minim /Pret ofertat) x 60, unde: Pret minim = cea mai mica valoare a ofertei financiare dintre ofertele prezentate ;Pret ofertat = valoarea ofertei financiare al carei punctaj se calculeaza. Includerea in oferta financiara a unui prêt, fara TVA, ce depaseste valorea estimata, comunicata in anuntul de participare, are drept consecintarespingerea ofertei ca inacceptabila conf. art. 36 alin. 1 lit e din H.G. 925/2006.
2.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
25%
Descriere: Garantia minima este de 24 luni de la semnarea procesului verbal de la finalizarea lucrarilor. Ofertarea unei perioade de garantie mai mica de 24 luni, are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma conf. art. 36 alin. 2 lit. b din H.G. nr. 925/2006. Termenul maxim de garantie este de 60 luni. Ofertarea unei perioade de garantie mai mare de 60 luni, nu va fi punctata suplimentar. Punctajul maxim alocat este de 25 pct.Punctajul ptr. Criteriul P2 se acorda astfel: pentru cel mai mare termen de garantie a lucrarilor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 25 pct; pentru alt termen de garantie a lucrarilor, se acorda punctaj astfel: P2= (termen ofertat/termen maxim)x punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 25 pct, unde : Termen ofertat = termenul ofertei al carei punctaj se calculeaza ; Termen maxim= cel mai mare termen de garantie dintre ofertele prezentate ;
3.
Termen de executie a lucrarilor
15%
Descriere: Termenul maxim de executie este de 24 luni calendaristice de la primirea ordinului de executie a lucrarilor. Ofertarea unei termen de executie mai mari de 24 luni, are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma conf. art. 36 alin. 2 lit. b din H.G. nr. 925/2006.Termenul minim de executie este de 18 luni. Ofertarea unui termen de executie mai mic de 18 luni, nu va fi punctat suplimentar. Punctajul ptr. Criteriul P3 se acorda astfel: pentru cel mai scurt termen de executie a lucrarilor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 pct; pentru alt termen de executie a lucrarilor, se acorda punctaj astfel: P3= (termenminim / termenofertat) x punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 pct, unde : Termen minim = cel mai mic termen de executiedintre ofertele prezentate ;Termen ofertat = termenul ofertei al carei punctaj se calculeaza.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2420/24.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2012 11:00
Locul: Primaria orasului Sulina, str. a-I, nr. 180, judetul Tulcea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, experti externi, dupa caz, observatori UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Atribuirea ctr: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, AC va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic prêt, in vederea respectarii principiului eficientei utilizarii fondurilor.Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic prêt, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care ctr va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.2.Durata contractului mentionata la sectiunea II.3, cuprinde perioada de proiectare de 3 luni si perioada de executie a lucrarilor de 24 de luni.3.Semnarea contractului: Contractul se va semna numai dupa implinirea termenului de asteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, cf prev art. 205 alin.(1) lit.(b) din OUG 34/2006.Contractul se va derula in etape, cf celor precizate in Caietul de sarcini.4.Suspendarea contractului: Pana la alocarea fondurilor de la MDRT ptr finantarea proiectului de investitii, executarea contractului se suspenda de drept, urmand ca la incetarea cauzei de suspendare, AC sa emita Ordinul de incepere a lucrarilor. Prin depunerea ofertei, ofertantul accepta aceasta conditie.5.Prin depunerea ofertei, ofertantul isi asuma conditiile impuse prin Documentatia de atribuire de catre AC.6.Raspunsul la clarificari: www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, sectiunea? Documentatie si clarificari?, cf art.32 alin.(2)din HG 925 / 2006, fara a se dezvalui identitatea celui care a solicitat clarificarile7.Principala modalitate de comunicare utilizata pe parcursul procedurii, cf art.60 alin.2 din OUG 34/2006, este comunicarea prin fax.Orice solicitare se va face prin fax, cu mentiunea ?In atentia Biroului Achizitii Publice?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Sulina - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: str. I, nr. 180, judetul Tulcea, Localitatea: Sulina, Cod postal: 825400, Romania, Tel. +40 240543001, Email: [email protected], Fax: +40 240543661, Adresa internet (URL): www.primaria-sulina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer