Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de proiectare si executie lucrari: ,,Continuarea lucrarilor in cadrul Proiectului Managementul integrat al deseurilor in Municipiul Iasi ? din cadrul proiectului ,,Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Iasi?.


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
37.033.136 RON

Castigatorul Licitatiei: GEIGER TRANSILVANIA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 142122/25.07.2013
Informatii anunt de participare asociat 138619
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice, Tel. +40 0232235100, In atentia: Anca Muscheru, Email: [email protected], Fax: +40 0232214425/210336, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de proiectare si executie lucrari: , ,Continuarea lucrarilor in cadrul Proiectului Managementul integrat al deseurilor in Municipiul Iasi ? din cadrul proiectului , ,Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Iasi?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: JUDETUL IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiect 4.1: Constructie subcompartiment 3 Tutora si finalizare statie de compost si sortare existentaLucrarile de constructie pentru proiectarea si executia Constructie subcompartiment 3 Tutora ( cu o capacitate de 764.000 m3) si finalizare statie de compost (capacitate de 10.500 tone procesate pe an) si sortare (29.000 tone/an) existentainclud: - Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru investitia ? Constructie subcompartiment 3 Tutora si finalizare statie de compost si sortare existenta.Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.-Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei-Lucrari de constructie-Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice-Testare si punere in functiune-Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar-Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 12 luni-Suport/Instruire a personalului Beneficiarului si/sau OperatoruluiObiect 4.2: Inchidere depozit TomestiLucrarile de constructie pentru proiectarea si executia Inchidere depozit Tomesti includ: -Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru investitia - Inchidere depozit Tomesti. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.-Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei-Lucrari de constructie-Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice-Testare si punere in functiune-Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar-Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 12 luni-Suport/Instruire a personalului Beneficiarului si/sau OperatoruluiO descriere completa a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, este disponibila in sectiunea tehnica a documentatiei de atribuire.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45252123-6-Instalatii de sortare (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
37, 033, 135.2RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1497
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S040-063953din26.02.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 9607 Denumirea: CONTRACT DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI
V.1) Data atribuirii contractului 12.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GEIGER TRANSILVANIA S.R.L.
Adresa postala: Cristesti, Str. Geiger, nr. 1/E, Localitatea: Cristesti, Cod postal: 547185, Romania, Tel. +40 265306420, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 265306428, Adresa internet (URL): www.geiger.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 46119641.26 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 37033135.20 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Procent(%): 26
Descriere succinta a valorii/procentului din contract care urmeaza sa fie subcontractat
Subcontractanti: - SC LOIAL IMPEX SRL Suceava - 6, 4% - Lucrari electrice si automatizare si- SC FENE GRUP SRL Iasi - 20% - Lucrari de constructii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 2 ? ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?, Domeniul Major de Interventie 1 ? ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor?.
VI.2) Alte informatii
Ofertantul castigator - ASOCIEREA GEIGER TRANSILVANIA CRISTESTI, JUD. MURES, WILHELM GEIGER GMBH & CO. KG GERMANIA, SC CONEST SA IASI
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN IASI ? Directia Achizitii Publice-Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. +40 232235100, Email: [email protected], Fax: +40 232214425, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2013 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer