Licitatie Publica - Contract de proiectare si executie lucrari pentru obiectivele de investitie: SEMNAL DE INTRARE IN JUDETUL SUCEAVA POARTA BUCOVINEANA.
Anunt de participare numarul 84861/18.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN GRADINARU, Tel.0230-210148 int.150, 110, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de proiectare si executie lucrari pentru obiectivele de investitie: SEMNAL DE INTRARE IN JUDETUL SUCEAVA POARTA BUCOVINEANA.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Amplasamentele din judeul Suceava (teritoriul administrativ al localitailor Siret, Broteni, Boroaia, Dumbravenii Poiana Stampei)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de proiectare si executie lucrari pentru obiectivele de investitie: SEMNAL DE INTRARE IN JUDETUL SUCEAVA POARTA BUCOVINEANA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112730-1 - Lucrari de arhitectura peisagistica a soselelor si autostrazilor (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 210, 084.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 4000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original sau copie legalizata;
4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie legalizata;
5.Cazier fiscal, in original sau copie legalizata;
6.Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine;
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata;
9.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial in copie.
10.Persoane juridice /fizice straine; Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindresurse umane si structura managementului:
a)Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari;
b)Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari;
2.Informatii privind dotarile specifice;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Se solicita o lista a utilajelor, instalatiilor si al echipamentelor tehnice conform Anexa12H care vor participa direct la indeplinirea contractului;
3.Lista cuprinzand subcontractantii si acordurile de subcontractare cu partea subcontractata in exprimare valorica;
4.Acord de asociere;
5.Asigurarea calitatii;DOSAR DE PREZENTARE A SISTEMULUI DE CONDUCERE SI DE ASIGURARE A CALITATII LUCRARILOR PROPUS PENTRU REALIZAREA CONTRACTULUI.
- prezentareacertificatului ISO 9001:2000 pentru domeniul: impregnarea lemnului pentru construcii;
6.Conformitatea cu caietele de sarcini;O DECLARATIE PRIN CARE SE ANGAJEAZA SA RESPECTE PREVEDERILE CAIETELOR DE SARCINI;7.Informatii privind protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje, echipamente: - maini unelte specializate in prelucrarea lemnului;
- instalaie de impregnat ecologic in autoclava.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 12712 din 18.08.2009 este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul licitatii publice si contracte, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 17:48