Licitatie Publica - Contract de proiectare si executie pentru realizarea lucrarilor de proiectare si executie la obiectivul de investitii-Locuinte pentru tineri destinate inchirierii,amplasamentul din jud.Salaj,Comuna Sarmasag,Strada Stadionului nr.10/A
Anunt de participare numarul 89076/21.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala pentru Locuinte
Adresa postala: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030828, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Draica, Tel.021/307.67.11, Email: [email protected], Fax: 021/326.04.98, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de proiectare si executie pentru realizarea lucrarilor de proiectare si executie la obiectivul de investitii-Locuinte pentru tineri destinate inchirierii, amplasamentul din jud.Salaj, Comuna Sarmasag, Strada Stadionului nr.10/A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: jud.Salaj, Comuna Sarmasag, Strada Stadionului nr.10/A
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de proiectare(proiect tehnic, DTAC, detalii de executie si asistenta tehnica) si executia lucrarilor la obiectivul de investitii Locuinte pentru tineri destinate inchirierii, amplasamentul din jud.Salaj, Comuna Sarmasag, Strada Stadionului nr.10/A
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
45211000-9-Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24 de apartamente din care 7 garsoniere si 17 apartamente cu 2 camere
Valoarea estimata fara TVA: 3, 902, 243.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
78.000 lei garantie de participare virament bancar, instrument de garantare emis de societati bancare sau de asigurari, cu valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credit de angajament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului
2. Certificat de inregistrare la Camera de Comert si Industrie
3. Certificate privind plata datoriilor catre bugetul de stat si autoritatile locale aferente lunii august 2009
Aceste certificate vor trebui sa fie prezentate atat de proiectant cat si de executant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru executant :
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 7.552.459 lei
2.Cash-flow: Se solicitaprezentarea unui angajament din partea unei banci , propriu lucrarii supusa licitatiei , din care sa rezulte ca respectivul ofertant are posibilitatea, in cazul in care este declarat castigator, de a accesa, pentru o perioada de maxim 3 luni, oricand in perioada derularii contractului de executie, lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala saumai mare decat valoarea de 1.200.000 lei , independent de angajamentele pentru alte contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru executant:
1.Indeplinirea (data procesului/verbal de receptie la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani, calculati fata de data depunerii ofertei, a unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea de 1.888.115 lei, exclusiv TVA, si care trebuie sa se incadreze in urmatoarele categorii de lucrari:
- cod CPV45211000- 9 -constructii imobile colective si case individuale
- cod CPV 45214000-0 -constructii institutii de invatamant si centre de cercetare
- cod CPV 45212410-3 - constructii de cladiri pentru cazare (hoteluri sau pensiuni)
- cod CPV 45213120-0 - constructii de banci
- cod CPV 45213150-9 - constructii de complexe de birouri
- cod CPV 45216110-8 - constructii de institutii de ordine publica
- cod CPV 45215130-7 - constructii de clinici medicale
- cod CPV 45215140-0 - constructii de unitati spitalicestiNu se accepta lucraride consolidari , reparatii sau acelea a caror structura de rezistenta este metalica , cu exceptia blocurilor realizate pe structura metalica.
2.Certificat ISO 9001 sau echivalent
3.Certificat ISO 14001 sau echivalent
4.Certificat OHSAS 18001 sau echivalent
5.Resurse umane : Numarul de angajati proprii, folositi la executia lucrarilor, care se regasesc in nomenclatorul personalului muncitor pe meserii si categorii (declaratie pe proprie raspundere ) trebuie sa fie cel putin egal cu 30 angajati.Pentru proiectant :
1. Indeplinirea (data procesului/verbal de predare-primire) in ultimii 3ani, calculati fata de data depunerii ofertei, a unui contract de servicii cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea de 63.007 lei, exclusiv TVA, de natura si complexitate similare cu a celui pentru care se oferteaza si care trebuie sa se incadreze in codul CPV 71200000-0.
2.Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2009 11:00
Locul: B-dul Unirii nr.61, Bloc F3, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
representantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere ca documentatia tehnica aferenta acestei proceduri(studiu de fezabilitate) nu poate fi atasata in format electronic anuntului de participare datorita volumului foarte mare al acesteia , aceasta se va ridica gratuit de la sediul ANL Bucuresti.Orice operator economic interesat trebuie sa transmita la nr.de fax-021/326.04.98 o scrisoare de interes aferenta acestei proceduri de achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica, organizare si resurse umane din cadrul ANL
Adresa postala: B-dul Unirii nr.61, Bloc F3, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030828, Romania, Tel.021/320.52.72, Fax: 021/320.52.74
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 13:39