Licitatie Publica - contract de service auto pentru autovehiculele ANCOM DR CLUJ
Anunt de participare numarul 139171/26.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: str. Campeni, nr.28, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400217, Romania, Punct(e) de contact: Dana OLTEAN, Tel. +40 0372845742, Email: [email protected], Fax: +40 0264484077, Adresa internet (URL): www.anrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de service auto pentru autovehiculele ANCOM DR CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul ofertantului din Cluj Napoca sau limitrof
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de service auto (pe de o parte piese de schimb pentru autoturismele si autospecialele din dotarea ANCOM DR Cluj, iar pe de alta parte repararea in atelierele contractantului a autoturismelor si autospecialelor ce fac obiectul prezentei proceduri).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ot 1:30 autovehicule Dacia (11 autoturisme Dacia Logan 1, 6, 7 autoturisme Dacia Logan MCV, 1 autoutilitara Dacia Double Cab, 11 autoturisme Dacia Logan 1, 4 );
lot 2:1 autovehicul special Volkswagen ( 1 Volkswagen Sharan);
lot 3:2 autospeciale Mercedes (2 Mercedes Benz 290 GD);
lot 4:1 autoturism Opel (1 Opel Enjoy);
lot 5:1 autoutilitara Nissan (1 Nissan Navara 2, 5).
lot 6:2 autoutilitare Mercedes Sprinter (2 Mercedes Benz Sprinter 416 CDI). cu masa > 3.500 kgValoarea estimata a contractelor intre: 134.395, 36lei fara TVA si196.359, 68lei fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2012, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire), din care: - lot 1 intre 62.666, 56 lei fara TVA si 93.999, 84 lei fara TVA- lot 2intre 6.729, 80 lei fara TVA si 10.094, 70lei fara TVA:
- lot 3 intre20.665, 92 lei fara TVA si 30.998, 88 lei fara TVA
- lot 4 intre 6.729, 80 lei fara TVA si 10.094, 70 lei fara TVA
- lot 5 intre 6.203, 12 lei fara TVA si 9.304, 68 lei fara TVA
- lot 6 intre 31.400, 16 lei fara TVA si 41.866, 88 lei fara TVA
Valorile minime ale intervalelor reprezinta valoarile estimate pana la 31.12.2012 pentru fiecare lot in parte in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valorile maxime reprezinta valorile estimate ce contin si valoarile celor 4 luni de prelungire, pe fiecare lot in parte, prevazute la pct.ii) de mai jos.
ii) Autoritatea va avea posibilitatea prelungirii, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, daca autoritatea contractanta nu refuza expres prelungirea acestuia si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie ? valoarea estimata a acestor suplimentari este de 61.964, 32 Lei, fara TVA, din care:
- lot 1 ? 31.333, 28 lei fara TVA- lot 2 ? 3.364, 90 lei fara TVA
- lot 3 ? 10.332, 96 lei fara TVA- lot 4 ? 3.364, 90 lei fara TVA- lot 5 ? 3.101, 56 lei fara TVA- lot 6 ? 10.466, 72 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 134, 395.26 si 196, 359.68RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea prevederilor art.6, din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de particip este: 1250 lei pt lot 1; 132, 00 lei, pt lot 2;410, 00 lei, pt lot 3; 132, 00 leipt lot 4;, 122, 00 lei, pt lot 5; 600, 00 lei pt lot 6, . In sit in care se depun oferte pentru mai multe loturi, ofert va const garantia al carei cuantum va fi suma garant de partici pt fiecare lot pt care dep oferta.Perioada de valab. cu cel putin 10 (zece) zile mai mare decat valab a ofer.Modul de constit : conf. preved. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrez.OpaMun. Buc, in favoarea ANCOM, Cod de identificare fiscala: 14751237b) instrument de garantare (scrisoare de garantie).Instrumentul de garantare, trebuie constit irevocabil in favoarea A.C.de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conf cu Anexa6 sau similar din Sect a 4-a - Formulare., trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 3 (trei) sit prevaz in cuprinsul form din Anexa nr. 6 la lit. a) ? c), in caz contrar A.C. va dispune mas prev la art. 2781 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modi si comp ult.In cazul in care instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana si legalizata de catre un traducator autorizat.c) dep. sumei respective la casieria AC din Cluj Napoca, str. Campeni, nr. 28.Dovada constituirii trebuie prez pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid of..In cazul in care dovadanu este prezentata la data si ora stabilite pentru deschiderea of., precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul si avand per de valab prev. mai sus, oferta va fi consid inacceptabila si respinsa conf prev art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind serviciile de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta societatea in relatiile cu tertii.
Persoane fizice/juridice romane
Persoane juridice /fizice straine
Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.AUTORIZARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la dotarea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
2. In situatia in care un ofertant depune oferte pentru mai multe loturi are obligatie de a prezenta documentele de calificare privind capacitateatehnica distinct, pentru fiecare lot in parte ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DRC 6848/ 23.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentati ai ofertantilor , in baza unei , imputerniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A.Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anuntul de partic.Reprez ofertant pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in lb rom. B.Orice of val pentru o per de timp mai mica decat cea sol va fi respinsa. AC are obligatia de a solicita of, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea per de val a ofertei, prelungirea acesteia.In cazul extinderii val of, gar de particip va fi prelungita in mod corespunzator.Of are obligatia de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelungirea val of. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea gar de particip. C.Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct.I.1 din prezenta Fisa de date a achizitiei, se intelege: 3(trei) zile lucratoare plus 6 sase) zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art.78 alin.(2) si art.79 alin.(1) din O.U.G.nr.34/2006.D.Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castig cf.pct.IV.2.1.: In sit in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, sunt egale, AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret (clasati pe primul loc) sa depuna o noua propunere fin in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere fin are pretul cel mai scazut. Of fin care se compara vor fi calculate conform formulei prevazute la pct. IV.4.2.F.In cazul in care ofertantul va depune oferta pentru mai multe loturi, ac poate prezenta documentele de calif prevaze la pct.III.2. intr-un singur exemplar din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calif aferente loturilor pentru care depune oferta.G.Pt vizualizarea doc de atrib, op ec tb sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.PT ACEPTAREA CONDITIILOR CONTRACTUALE SE VA COMPLETA ANEXA 11
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 2562 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENTUL ACHIZITII / SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 264484077, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2012 12:21