Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICE PT. INSTALATIA DE INCALZIRE SI CLIMATIZARE


Anunt de participare numarul 96181/16.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Stan, Tel.(4021)203.41.22, Email: [email protected], Fax: (4021)203.41.72, Adresa internet (URL): www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICE PT. INSTALATIA DE INCALZIRE SI CLIMATIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SECTORUL 1, BUCURESTI
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- CONTRACT DE SERVICE SI INTRETINERE PT. INSTALATIA DE CLIMATIZARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
50511100-1-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de lichid (Rev.2)
50514200-3-Servicii de reparare si de intretinere a rezervoarelor (Rev.2)
50532000-3-Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
50720000-8-Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- NU EXISTA LOTURI, CANTITATILE SUNT CELE PREZENTATE IN DOCUMENTATIE.
Valoarea estimata fara TVA: 201, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 4.000 LEI, PRIN O.P. SAU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA.- GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- CREDITE DE LA BUGETUL DE STAT PE ANUL 2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- ASOCIERE LEGALIZATA.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA SI PRIVIND NEINCADRAREA IN ART. 181, CERTIF. DE ATESTARE FISCALA EMIS DE ANAF, CERTIFICAT IMPOZITE SI TAXE LOCALE EMIS DE DIR. IMPOZITE SI TAXE LOCALE, CERTIFICAT DE INREGISTRARE SI CERTIFICAT CONSTATATOR EMISE DE ORC.
- PT PERS. JURIDICE STRAINE DOCUMENTE SIMILARE EMISE IN TARA DE ORIGINE, INSOTIT DE TRADUCEREA LEGALIZATA IN LIMBA ROMINA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- INFORMATII GENERALE SI BILANTUL CONTABIL.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- INFORMATII GENERALE DIN CARE SA REZULTE CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, MINIM 400.000 LEI.- BILANT CONTABIL LA 30.06.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- LISTA PRINCIPALELOR SERVICI PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI, AUTORIZARE DE PRESTARE A ACTIVITATII, SISTEMUL DE MANAGEMENTSR EN ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- LISTA SA CUPRINDA INFORMATII DESPRE 3 CONTRACTE A CAROR VALOAREA INSUMATASA FIE DE MINIM 125.000 LEI, AUTORIZATIA ISCIR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S 2 -26
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2010 11:00
Locul: STR. EROU IANCU NICOLAE NR. 156, VOLUNTARI-PIPERA , JUD. ILFOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI DE OPERATORII ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTE SI COMISIA DE EVALUARE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: FEBR. - MARTIE 2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- SE DEPUNE LA CNSC SI LA SEDIUL ENTITATII CONTRTACTANTE IN CEL MULT 5 DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA, DE CATRE CONTESTATAR, DESPRE UN ACT EMIS PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: STR. EROU IANCU NICOLAE NR. 156, JUD. ILFOV, Localitatea: VOLUNTARI, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021/208.38.56, Fax: 021/208.38.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer