Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICE SI INTRETINERE PENTRU 18 CENTRALE TERMICE SI 21 SISTEME DE CLIMATIZARE, REPARTIZATE IN 4 LOTURI
Anunt de participare numarul 95229/02.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02544/B1
Adresa postala: DRUMUL TABEREI NR. 7-9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA MAFTEI, Tel.021.203.41.27, Email: [email protected], Fax: 021.203.41.76, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICE SI INTRETINERE PENTRU 18 CENTRALE TERMICE SI 21 SISTEME DE CLIMATIZARE, REPARTIZATE IN 4 LOTURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: STR. EROU IANCU NICOLAE NR. 156, VOLUNTARI-PIPERA, JUD. ILFOV
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- CONTRACT DE SERVICE SI INTRETINERE PENTRU 18 CENTRALE TERMICE SI 21 SISTEME DE CLIMATIZARE, REPARTIZATE IN 4 LOTURI, AFLATE IN BUCURESTI SI JUDETELE ILFOV, PRAHOVA SI BRASOV, PINA LA 31.12.2010 CU POSIBILITATI DE PRELUNGIRE IN PERIOADA 01.01.-30.04.2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
50730000-1-Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
71356100-9-Servicii de control tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- LOTUL NR. 1, 9 BUC. CENTRALE TERMICE(C.T.), AFLATE IN BUCURESTI SI JUD. ILFOV, DIN CARE SE VOR AUTORIZA ISCIR 2 C.T. IAR PENTRU 4 C.T. SE VA INTOCMI DOCUMENTATIA NECESARA AUTORIZARII ISCIR SI SE VA AUTORIZA ISCIR;
- LOTUL NR. 2, 3 BUC. CENTRALE TERMICE(C.T.), AFLATE IN JUD. PRAHOVA SI BRASOV IAR PENTRU 2 C.T. SE VA INTOCMI DOCUMENTATIA NECESARA AUTORIZARII ISCIR SI SE VA AUTORIZA ISCIR;
- LOTUL NR. 3, 21 SISTEME DE CLIMATIZARE, AFLATE IN BUCURESTI,
- LOTUL NR. 4, 6 BUC. CENTRALE TERMICE(C.T.)IN GARANTIE, AFLATE IN BUCURESTI(4 C.T.) SI JUD. ILFOV ( 2 C.T.).
Valoarea estimata fara TVA: 237, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- GARANTIE DE PARTICIPARE: NU SE CERE.-GARANTIE DE BUNA EXECUTIE CONSTITUITA PRIN RETINERI SUCCESIVE, IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA FIECAREI9 FACTURI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- CREDITE DE LA BUGETUL DE STAT PE ANUL 2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- ASOCIERE LEGALIZATA.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- PT. PERS. JURIDICE ROMINE: DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE ART. 181, CERTIF. DE ATESTARE FISCALA(ANAF), CERTIF. IMPOZITE SI TAXE LOCALE, CERTIFICAT DE INREGISTRARE SI CERTIFICAT CONSTATATOR, EMISE DE O.R.C.;
- PT. PERS. JURIDICE STRAINE: ORICE DOCUMENT SIMILAR EMIS IN TARA DE ORIGINE , INSOTIT DE TRADUCERE LEGALIZATA IN LIMBA ROMINA;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- INFORMATII GENERALE SI BILANT CONTABIL
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- INFORMATII GENERALE DIN CARE SA REZULTE CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SI BILANT CONTABIL LA 30. 06. 2009, VIZAT SI INREGISTRAT DE OREGANUL COMPETENT.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- LISTA PRINCIPALELOR SERVICII PRESTATE PE ULTIMII 3 ANI SI AUTORIZARE DE PRESTARE A ACTIVITATII.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- LISTA TREBUIE SA CONTINA INFORMATII DESPRE CEL PUTIN 3 CONTRACTE DE SERVICII SIMILARE SI COPIILE DUPA AUTORIZATIILE ISCIR PT A1, C9 SI C7.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S 2 -10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.05.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2010 10:00
Locul: STR. EROU IANCU NICOLAE NR. 156, VOLUNTARI-PIPERA, JUD. ILFOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTE SI COMISIA DE EVALUARE.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: FEBRUARIE- MARTIE 2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- SE DEPUNE LA CNSC SI LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATAR DESPRE UN ACT EMIS DE CATRE AUTORITATEA CONTRACTANTAPE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL APARARII NATIONALE , UNITATEA MILITARA 02544/B1
Adresa postala: STR. EROU IANCU NICOLAE NR. 156, VOLUNTARI, JUD. ILFOV, Localitatea: VOLUNTARI, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021/208.38.56, Fax: 021/208.38.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 12:14