Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de service si intretinere pentru 8 buc. centrale termice


Anunt de participare numarul 95060/26.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Stan, Tel.(4021)203.41.22, Email: [email protected], Fax: (4021)203.41.72, Adresa internet (URL): www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de service si intretinere pentru 8 buc. centrale termice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: - pt. lotul nr. 1, jud. Ilfov si Bucuresti;
- pt. lotul nr. 2, jud. Constanta.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- service si intretinere pentru 8 buc. centrale termice, repartizate pe doua loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
71356100-9-Servicii de control tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 8 buc. centrale termice, repartizate pe doua loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000 si 63, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de buna executie constituita prin retineri succesive in cuatum de 5% din valoarea fiecarei facturi fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul de stat pe anul 2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere leagalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- pt. pers. juridice romane: declaratiile de eligibilitate, privin neincadrarea in art. 181, certif. de atestare fiscala emis de ANAF, certif. impozite si taxe locale, certificat de inregistrare si constatator emise de ORC.
- pt. pers . juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- pt. pers. juridice romane: informatii generale, bilant contabil;
- pt. pers. juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducere legalizata in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, bilant contabil la 30.06.2009, vizat si inregistrat de organul competent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, autorizare de prestare a activitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- informatii despre cel putin 3 contractede servicii similare, autorizatiile ISCIR PT A1, C7 si C9.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S 2 -12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.05.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2010 10:00
Locul: str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari-Pipera, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- REPREZENTATII IMPUTERNICITI DE OPERATORII ECONOMICICARE AU DEPUS OFERTE SI COMISIA DE EVALUARE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: FEBRUARIE 2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- SE DEPUNE LA CNSC SI LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN TERMEN DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA, DE CATRE CONTESTATAR, DESPRE UN ACT EMIS DE AUTORITATE CONTRACTANTA, PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: STR. EROU IANCU NICOLAE NR. 156, VOLUNTARI-PIPERA, JUD. ILFOV, Localitatea: VOLUNTARI-PIPERA, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021/208.38.56, Fax: 021/208.3834
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2010 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer