Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii baze de date full-text, cu periodice straine de specialitate, cu acces on-line, colectii de carti si reviste electronice si alte materiale documentare pentru anul 2009


Anunt de participare numarul 77699/18.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Georgescu, Tel.021/3180724, Email: [email protected], Fax: 021/3180724, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii baze de date full-text, cu periodice straine de specialitate, cu acces on-line, colectii de carti si reviste electronice si alte materiale documentare pentru anul 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Biblioteca Centrala U.M.F. "Carol Davila" Bucuresti, Bdul. Eroii Sanitari, nr. 8, cod 050471 (Biblioteca Centrala si filialele sale, clinici si catedre universitare).
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pachet baze de date full-text, cu periodice straine de specialitate, cu acces on-line, colectii de carti si reviste electronice si alte materiale documentare: ProQuest Medical Library & Medical Collection domeniul stiintelor biomedicale; OVID Primal Pictures & Evidence-Based Medicine Reviews domeniul stiintelor biomedicale (baza de date interactiva 3D); Science Direct + Ebooks domeniul stiintelor biomedicale (Elsevier Ebooks Medicine and Dentistry; Elsevier Ebooks Pharmacology, Toxycology and Pharmaceutical Science; Masson French Language Titles; Lancet & Cell Press Collection si Nature Collection).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 pachet baze de date full-text, cu periodice straine de specialitate, cu acces on-line, colectii de carti si reviste electronice si alte materiale documentare
Valoarea estimata fara TVA: 123, 375EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile sunt asigurate din venituri proprii U.M.F.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii castigatori se pot asocia in scopul indeplinirii contractelor cu desemnarea unui lider de asociatie, fara ca prin aceasta sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice romane:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala a persoanelor juridice (eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice), valabil la data deschiderii ofertei; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertei.
Pentru persoane juridice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
- Documentele vor fi obligatoriu prezentate in forma de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;Scrisoare/scrisori de bonitate bancara emisa de banca/bancile cu care ofertantul isi desfasoaraactivitatile economice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere atestand calitatea de distribuitor (cu enumerarea principalelor servicii prestate in tara pentru asigurarea accesului in conditii optime pentru utilizator, buna desfasurare a relatiei cu partenerii straini si prezentarea masurilor de implementare) pentru aceste tipuri de bazele de date, e-journals, e-books, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Instalarea bazelor de date, cu accesul la zi, inclusiv accesul la arhive(din 1991 pentru ProQuest Medical Library; din 1996 pentru Science Direct - eBooks);
- Completarea bazelor: se va face cu publicatiile ce vor fi editate pe parcursul anului 2009 in cadrul colectiilor;
- Asigurarea accesului: toate bazele, colectiile de carti si reviste electronice vor fi accesibile pe baza de IP-uri din Biblioteca Centrala si filialele sale, clinici si catedre universitare;
- Furnizarea trimestriala de statistici;
- Asigurarea accesului neintrerupt si nelimitat la bazele de date, colectiile, carti si reviste electronice si alte materiale documentare;
- Rezolvarea disfunctionalitatilor in cel mai scurt timp posibil, dar care sa nu depaseasca 2 zile lucratoare;
- Serviciile vor fi prestate pe toata perioada de acces la bazele de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia va avea o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12220/06.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 10:00
Locul: Rectorat -U.M.F. "Carol Davila", Strada Dionisie Lupu, nr. 37, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare. Reprezentanti imputerniciti ai societatilor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic U.M.F. "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu, nr. 37, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel.0213180720, Fax: 0213180722
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2009 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer