Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii - cesiune brevet de inventie al unui procedeu de realizare/produs geam izolant/termoizolant


Anunt de participare numarul 90156/04.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
STIL GLASS S.R.L.
Adresa postala: STR. TINERETULUI, NR.44, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600233, Romania, Punct(e) de contact: Bacau, str. Tineretului, nr.44, jud. Bacau, Tel.0334405860, In atentia: CATALINA CRISTEA, Email: [email protected], Fax: 0334405861, Adresa internet (URL): www.stilglass.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: prelucrarea si fasonarea sticlei plate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii - cesiune brevet de inventie al unui procedeu de realizare/produs geam izolant/termoizolant
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: SC STIL GLASS SRL, str. Tineretului, nr.44, cod 600233, jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii - cesiune brevet de inventie in vigoare ce se refera la un procedeu de realizare/produs geam izolant/termoizolant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73100000-3 - Servicii de cercetare si de dezvoltare experimentala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-
Valoarea estimata fara TVA: 1, 599, 615RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
70% (Fondul European de Dezvoltare Regionala si bugetul national) si 30% surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului ComertuluiPentru persoane juridice straine:
- Certificat de inregistrare fiscala sau orice document care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional (Extras din banca de date a registrului societatii)- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat emis de Administratia Financiara
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
- Bilantul contabil la data de 31.12.2008
- Balanta de verificare la data de 30.10.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind personalul tehnic si de specialitate de care dispune
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2009 14:00
Locul: Bacau, str. Tineretului, nr.44, jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (Axa Prioritara 2 Competitivitate prin CDI, Operatiunea 2.3.2 Dezvoltarea infrastructurii de C-D a intreprinderilor, cu crearea de noi locuri de munca pentru C-D)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021/310.46.41, Fax: (+4)021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207604, Fax: 0234207601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC STIL GLASS SRL - Birou juridic
Adresa postala: Str. Tineretului, nr.44, jud.Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600233, Romania, Tel.0334405860, Email: [email protected], Fax: 0334405861
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2009 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer