Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii - Continuarea Asistentei Tehnice si a supervizarii lucrarilor de proiectare si constructie pentru implementarea contractelor de lucrari Masura ISPA Arad


Anunt de participare (utilitati) numarul 91911/04.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Punct(e) de contact: FLAVIU GOLDIS, Tel.0257-270853, Email: [email protected], Fax: 0257-270981, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de servicii - Continuarea Asistentei Tehnice si a supervizarii lucrarilor de proiectare si constructie pentru implementarea contractelor de lucrari MasuraISPAArad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Statia de Epurare a SC CAA SA situata in Arad, Str.Bodrogului, nr. 8-10
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii - Continuarea Asistentei Tehnice si a supervizarii lucrarilor de proiectare si constructie pentru implementarea contractelor de lucrari MasuraISPAArad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3300 euro. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri ISPA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 1 - ELIGIBILITATE
Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala.
Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent
Certificat de inregistrare.
Pentru ONG Extras de la Registrul Persoanelor Juridice sau documente justificative (Statut, Act constitutiv etc.)
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatsau echivalent;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent;
Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/li ai operatorului economic si pentru persoanele imputernicite sa semneze oferta.
Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte - certificat fiscal dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilantul contabil si anexe la bilant intocmite pentru exercitii financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asigurarea riscului profesional(daca exista)
Formular 18- Obligatii contractuale in desfasurare(daca exista)
Experienta similara1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani in cazul proiectelor similare.Formular 6
2. Indeplinirea a cel putin unui contract, in ultimii 3 ani, al carui obiect a fost prestare servicii supervizare a executiei unor lucrari de constructie pentru statii de epurare ape uzate, de natura, complexitate, caracteristici, parametrii si dimensionare similare cu cele din prezenta documentatie si care au avut o valoare cel putin egala cu 13.100.000 euro.
3. Indeplinirea a cel putin unui contract, in ultimii 3 ani, al carui obiect a fost prestare servicii si a carui valoare sa fie cel putin egala cu 330.000 Euro.
Resurse umane
1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formular 8.
2. Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului
- documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii.
Completarea Formularului nr 7cu subcontractantii si specializarea acestora
O copie a certificatului de inregistrare a subcontractantului la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: Conform Fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.04.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2010 11:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Arad SA, ARAD, str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ISPA 2000/RO/16/P/PE/011
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara- sectia de contencios administrativ
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054, Email: [email protected], Fax: 0256/498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala: str. Sabin Dragoi, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Tel.0257/270845, Email: [email protected], Fax: 0257/270981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2009 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer