Licitatie Publica - Contract de servicii - prepararea hranei bolnavilor internati in spital
Anunt de participare numarul 19014/14.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul General C.F. Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Mon, Tel.0268/475949 int.103, In atentia: Violeta Ghiban, Email: [email protected], Fax: 0268/475268, Adresa internet (URL): www.spcfbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Spitalul General C.F. Brasov
Adresa postala: Bd. 15 Noiembrie nr.60, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.0268/475949, In atentia: Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0268/475268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii - prepararea hranei bolnavilor internati in spital
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: In spatiul special amenajat al prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- servicii prepararea hranei bolnavilor internati in spital
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55321000-6 - Servicii de preparare a mancarii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- cantitatea totala a serviciilor se regaseste in caietul de sarcini, unde sunt evidentiate meniurile propuse
Valoarea estimata fara TVA: 337, 810RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3400 RON. Garantia de buna executie 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS si Veniturii Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata daca oferta este declarata castigatoare conform O.U.G. nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereCertificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiCertificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidatCertificat privind plata impozitelor si taxelor localeAutorizare de functionare
Autorizatie sanitar-veterinara a mijlocului de transport
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare
Raportare contabila la 31.05.2007, vizata si inregistrata de organele competenteAsigurarea riscului profesional
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani; sa nu fie mai mica de 1.013.447 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleExperienta similaraLista principale servicii in ultimii 3 aniRecomandari din partea altor beneficiari/clienti- pentru servicii de aceeasi naturaDosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor si programul calitatiiISO 9001 si Sistemul HACCP sau dovada implementarii sistemului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
programul calitatii propus pentru prestarea serviciilor
80%
Descriere:
2.
respectare principiilor dietetice pentru meniuri
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2007 11:00
Locul: Spitalul General C.F. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator din partea Ministerului Economiei si FinantelorOperatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali/persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia Contencos Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bd. Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/413741, Email: [email protected], Fax: 0268/475146, Adresa internet (URL): http: //www.cabv.home.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.272.alin(2) din O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul General C.F. Brasov - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Bd. 15 Noiembrie nr.60, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/475949, Email: [email protected], Fax: 0268/475268, Adresa internet (URL): www.spcfbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 09:59